بازداشت غیرانسانی 14 دختر در مصر

بازداشت غیرانسانی 14 دختر در مصر
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 17:00

عضو ارشد اخوان المسلمين مصر با متهم کردن شوراي نظامي حاكم به دست داشتن در خشونت ها در ميدان العباسيه قاهره و كشته شدن مردم، بازداشت 14 دختر متحصن در اين ميدان را غير انساني دانست.

"جمال تاج الدين" روز شنبه در مصاحبه با شبكه العالم گفت : درگيري هاي منطقه العباسيه كه چند كشته برجاي گذاشت ، ناشي از ناتوانی شوراي نظامي در اداره امور كشور است، لذا شوراي نظامي بايد اداره امور كشور را به غيرنظاميان واگذار كند .

تاج الدين سركوب تظاهركنندگان و بازداشت خبرنگاران در منطقه العباسيه را محكوم كرد و گفت : بازداشت 14 دختر متحصن در ميدان العباسيه اقدامي غيرانساني است . 

تاج الدين شوراي نظامي را به ناآرام كردن مصر و تحريك مداوم مردم متهم كرد و گفت : شوراي نظامي بايد تا روز 30 ژوئن قدرت را به غيرنظاميان واگذار كند، زیرا در غير اين صورت متحمل تبعات آن خواهد بود . 

تاج الدين منع رفت و آمد را بي اهميت دانست و گفت : منع رفت و آمد مانع تداوم انقلاب مردم در دوران  حسني مبارك ديكتاتور مخلوع نشد، و شوراي نظامي بايد از اقداماتي كه با انجام آن مردم را عليه خود مي شوراند ، اجتناب كند .

تاج الدين تعويق انتخابات رياست جمهوري را به معناي ملتهب شدن مصر دانست و گفت : اگر شوراي نظامي انتخابات را به تأخير بيندازد ، مصر به ميدان درگيري مردم با ارتش تبديل خواهد شد .  

 

FF-05-16:12



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها