نظامیان صهیونیست به تلفن‌های هوشمند امنیتی مجهز شدند

نظامیان صهیونیست به تلفن‌های هوشمند امنیتی مجهز شدند
يکشنبه 26 آذر 1396 - 22:38

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از تجهیز نیروهای خود به نوعی تلفن همراه هوشمند برای عدم درز اطلاعات، هک شدن و تعیین موقعیت‌ دوست و دشمن خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اولین سری تلفن‌های همراه هوشمند ویژه خود را به نیروی زمینی تحویل داده است.

به نوشته وبگاه «جینز»، سرهنگ «آوی دوئک» رئیس اداره «سامانه‌ها و پروژه‌های ارتش اسرائیل» تلفن‌های هوشمند رمزگذاری شده «موتورولا» نیروهای اسرائیلی را قادر در به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی چون عکس‌ها و ویدیو‌ها می‌کند.

به نوشته جینز، ارتش اسرائیل با شرکت‌ موتورولا در قراردادی به ارزش 100 میلیون دلار برای ساخت تلفن‌های ویژه هوشمند با صفحه پنج اینچی و مجهز به دوربین هشت مگا پیکسلی به توافق رسیده است. این تلفن اتصال با ظرفیت بالا دارد و برای زیرساخت‌های ارتباطی ارتش و بخش غیر نظامی استفاده خواهد شد.

دوئک با بیان این ادعا که این تلفن‌ها منحصر به فرد هستند، گفت استفاده این تلفن همراه موجب عدم درز اطلاعات یا هک شدن از سوی یک شبکه یا دشمن می‌شود.

این مقام صهیونیستی با اشاره به وجود نرم افزاری شبیه «واتس اپ» در این تلفن گفت، این دستگاه به نیروهای ارتش اسرائیل کمک می‌کند تا موقعیت‌ خود و نیروهای دوست و دشمن را مشخص کنند.

بخش تحقیقات فناوری و پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از توسعه نسخه‌ای از وبگاه یوتیوب برای نیروهای خود جهت دریافت اطلاعات همزمان از پهپادهای در حال پرواز یا واحدهای پزشکی برای نمایش مصدومان به پزشکان دور از خط مقدم اشاره کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها