ایران حمله تروریستی به کلیسایی در کویته پاکستان را محکوم کرد

ایران حمله تروریستی به کلیسایی در کویته پاکستان را محکوم کرد
دوشنبه 27 آذر 1396 - 11:04

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به کلیسایی در شهر کویته پاکستان را محکوم و آن را اقدامی بیرحمانه و کور علیه انسان های بیگناه دانست.

العالم _ ایران / سیاسی

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به کلیسایی در شهر کویته پاکستان را محکوم و آن را اقدامی بیرحمانه و کور علیه انسان های بیگناه دانست.

قاسمی ضمن تسلیت به ملت و دولت پاکستان و ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه گفت: بقایای تروریست های تکفیری - صهیونیستی داعش که با حمایت های برخی کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای، سر از خاورمیانه در آورده و شکست‌شان در سوریه و عراق قطعی شده است، با پراکندگی در منطقه به کشتار و ریختن خون انسان های بی گناه با هر مذهب و عقیده و در هر گوشه از جهان که بتوانند می پردازند و در دوره بعد از شکست، می کوشند از طریق حملات تروریستی کور، بی هدف و پراکنده، در میان ملت ها رعب و وحشت ایجاد و اراده و وحدت آنها را تضعیف کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اگر چه بزرگ ترین گروه تروریستی در جهان به رغم میل باطنی بدخواهان و با اراده پولادین دولت ها و ملت های منطقه از هم پاشید، اما بقایای آنها با دست یازیدن به چنین اعمال کور و سبعانه ای درصدد زنده نگاه داشتن تفکر تروریستی اند تا همچنان منطقه و جهان را در آشوب و ناآرامی نگاه دارند.

پربیننده ترین خبرها