مداوای سرپایی 48 مصدوم در بيمارستان های البرز

مداوای سرپایی 48 مصدوم در بيمارستان های البرز
پنج‌شنبه 30 آذر 1396 - 04:11

در پی زلزله در استان البرز تعدادی از افراد در حال فرار از خانه بودند که دچار مصدومیتهای جزیی شدن که بلافاصله توسط اورژانس 115 به بیمارستان ها انتقال یافتند.

کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: 48 مصدوم بصورت سرپایی در بیمارستانهای البرز تحت مداوا قرار گرفته و اکثر آنها ترخیص شدند.
کولیوند در پایان توصیه هایی را برای افرادی که در خیابانها تردد دارند داشت: مردم سعی کنند خودروهای خود را در کنار دیوارهای بلند پارک نکنند و شیشه ماشین خود را تا آخر بالا نکشند زیرا هر لحظه امکان مسمومیت وجود دارد.
زلزله 5. 2 ریشتری شامگاه چهارشنبه استان های البرز و تهران، سبب هجوم مردم به خیابان ها و مکان های باز شده اما وضعیت تاحدودی زیادی به حالت عادی برگشته است.
بسیاری از ساکنان کلانشهر کرج و دیگر مناطق استان البرز اکنون در خیابان ها و پارکها و فضاهای عمومی به سر می برند. 
تشکیل صف های طولانی در مقابل جایگاه های سوخت پس از زلزله سبب شد تا مردم ساعت ها در صف سوخت بمانند که با حضور موثر نیروی انتظامی در جایگاه های سوخت ، خدمات رسانی در این بخش بسامان شد. 
حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی در نظم بخشی به ترافیک سنگین خیابان های کرج موجب شد تا بسیاری از گره های ترافیکی باز شود. 
با گذشت حدود پنج ساعت از زلزله استان های تهران و البرز تاحدودی ترس مردم فروکش کرده اما شهروندان به خاطر احتیاط ترجیح می دهند تا در فضای باز بمانند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها