ماجرای ناتوانی بيمارستان مفتح ورامين در پذیرش مادر بارداری که از زلزله ترسیده بود

ماجرای ناتوانی بيمارستان مفتح ورامين در پذیرش مادر بارداری که از زلزله ترسیده بود
پنج‌شنبه 30 آذر 1396 - 04:40

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کادر پزشکی بیمارستان شهید مفتح ورامین ساعاتی پیش به بهانه ای از پذیرش مادر باردار مضطرب خودداری کرد و خانواده او را ترغیب به رفتن بیمارستان های تهران کردند.

به گفته مسئولان فوریت های پزشکی ورامین این مادر باردار به علت ترس شدید از وقوع زلزله دچار پارگی کیسه آب شد که برای مادر و نوزاد بسیار خطرناک بود.

کادر پزشکی بیمارستان شهید مفتح ورامین به بهانه واهی از پذیرش این مادر مضطرب خودداری کرد و خانواده او را ترغیب به رفتن بیمارستان های تهران کرد.

یک منبع موثق به خبرگزاری صدا و سیما گفت : طبق آخرین اطلاعات با گذشته بیش از دو ساعت از وخامت حال مادر و نوزاد هنوز به بیمارستان تهران نرسیده و نوزاد نیز تا کنون به دنیا نیامده است.

سرپرستار: با ميل خود رفتند /همسربيمار: تجيهزات نداشتند

سرپرستاراورژانس بیمارستان شهید مفتح ورامین درباره خودداری از پذیرش مادرباردارگفت بیماربامیل خودرفته است اما همسربیمار اعلام کرددستگاه نداشتند مجبورشدیم به تهران برویم.

خانم مومنی سرپرستاربیمارستان مفتح ورامین افزود:این مادر باردار به دلیل تحت نظربودن متخصص زنان بیمارستان نجمیه  خواستار انتقال به این مرکز در تهران شد .

وی اضافه کرد: حال این مادروخیم نبود و ما در حد توان خدمات ارائه کردیم اما خودشان رضایت دادند و به تهران رفتند.

این درحالی است که شوهر این زن باردار در مصاحبه با ما گفت: همسرمن دچارزایمان زودرس شده است و اکنون به سختی خود را به بیمارستان نجمیه تهران رسانده و منتظر آمدن متخصص هستیم.

وی افزود: بیمارستان مفتح ورامین چون دستگاه های لازم را نداشت ما مجبورشدیم بیماررا به تهران منتقل کنیم.

ساعت چهار و پنج دقیقه بامداد گزارش شد که این مادر باردار در بیمارستان نجمیه به سر می برد و در انتظار به دنیا آمدن دو نوزادش است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها