در پیام‌های جداگانه

روحانی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی و شهادت شهید خوش‌لفظ را تسلیت گفت

روحانی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی و شهادت شهید خوش‌لفظ را تسلیت گفت
پنج‌شنبه 30 آذر 1396 - 13:40

رئیس جمهور در دو پیام جداگانه، درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی و شهادت جانباز شهید خوش‌لفظ را تسلیت گفت.

العالم - ایران / سیاسی

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیام های جداگانه، شهادت جانباز شهید علی خوش‌لفظ و ارتحال آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.

متن پیام‌ در پی شهادت شهید خوش لفظ

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

عروج اسوه ایثار و مقاومت، جانباز سرافراز، مرحوم علی خوش‌لفظ، موجب تألم خاطر شد.

 این دلاور مرد دوران دفاع مقدس، سالیان طولانی در کنار تحمل صبورانه آلام ناشی از جراحات جنگ تحمیلی، با روایت صادقانه خاطرات حضور در جبهه‌های جنگ، نقشی ارزنده در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت ایفا کرد.

اینجانب شهادت این جانباز عزیز را به همرزمان و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان همجواری با همرزمان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

 حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

متن پیام‌ در پی ارتحال آیت‌الله حائری شیرازی

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

 رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی، موجب تأثر فراوان شد.

این شخصیت انقلابی، در طول حیات پر برکت خود با اتکا به سیرۀ نورانی ائمه هدی علیهم السلام، اهتمامی کم‏‌نظیر در تبیین معارف الهی و اخلاق و رفتار اسلامی داشت.

حضور و همراهی ایشان با نهضت امام خمینی(ره)، از جمله اقدامات موثر و الهام‌‌بخش در حرکت جامعه به سوی ارزش‌ها بود. وی پس از پیروزی انقلاب هم در کنار مسئولیت‌های مهم سیاسی و اجتماعی نظیر عضویت در مجلس خبرگان رهبری، در سنگر مقدس نماز جمعه شیراز منشاء خدمات فراوان به نظام اسلامی و مردم شد.

اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام و علمای اعلام، مردم شریف استان فارس، شاگردان و به‏ ویژه بیت محترم ایشان تسلیت می‌گویم و برای ایشان، رحمت واسعة الهی و علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها