گوشه ای از جنایات وحشتناک ارتش میانمار از زبان پناهجویان روهینگیایی

گوشه ای از جنایات وحشتناک ارتش میانمار از زبان پناهجویان روهینگیایی
پنج‌شنبه 30 آذر 1396 - 16:56

آوارگان مسلمان روهینگیایی که از بیم جنایات ارتش میانمار به بنگلادش پناهنده شدند و در اردوگاه آوارگان در این کشور مستقر شدند فاش کردند ارتش میانمار به کوچک و بزرگ رحم نمی کند، به زنان تجاوز و کودکان را قتل عام می کند. اجساد را مثله ( قطعه قطعه ) می کند.

العالم آسیا                           

این آوارگان ستمدیده گفتند: نظامیان ارتش میانمار مردان مسلمان را به ضرب گلوله و با استفاده از سلاح سرد مانند چاقو هدف قرار می دهند و زنده زنده می سوزانند. پاکسازی نژادی در میانمار به اوج خود رسیده است و اقلیت مسلمان روهینگیا در معرض ظلم و جنایت زیادی قرار دارد.

آوارگان روهینگیایی مستقر در اردوگاه آوارگان در بنگلادش قصه پرغصه و پر دردی را روایت می کنند. یکی از این آوارگان گفت: همسر من را از قفا ( پشت ) سر بریدند. یکی از فرزندان من و چند نفر دیگر را به منطقه کوهستانی بردند و آنان را به سنگ ها بستند و با چاقو هدف قرار دادند و هر کسی که بر اثر این جنایات از بین نمی رفت به ضرب گلوله می کشتند.

آوارگان میانماری زندگی در اردوگاه آوارگان را به رغم کمبودها و مشکلات زیادی که با آن دست به گریبان هستند به زندگی در ایالت راخین میانمار در سایه بیم و ترس از حملات و جنایات ارتش این کشور ترجیح می دهند. جنایاتی که ارتش میانمار در حق اقلیت مسلمان روهینگیایی مرتکب شده است قابل شمارش نیست.

گذشت زمان  هم آثار مخرب جسمی و روحی و روانی آن را نخواهد زدود.

یک کودک آواره نیز درباره جنایات ارتش میانمار گفت: دو بار به سوی من و برادرم تیراندازی کردند. برادرم بر اثر تیراندازی از بین رفت و من نیز بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم و چشمانم را باز کردم به سوی فردی که در فاصله ای دورتر ایستاده بود حرکت کردم ولی او نظامی ارتش بود و به سوی من تیراندازی کرد و گلوله به سینه من اصابت کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها