رژیم صهیونیستی به طور مستقیم خبرنگاران فلسطینی را هدف قرار می دهد

رژیم صهیونیستی به طور مستقیم خبرنگاران فلسطینی را هدف قرار می دهد
پنج‌شنبه 30 آذر 1396 - 22:03

نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی خبرنگاران فلسطینی که برای پوشش رویدادهای مربوط به اعتراضات مردمی در اراضی فلسطین در محکومیت تصمیم اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره قدس تلاش می کنند گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند.

العالم- فلسطین                           

نظامیان اسرائیلی به طور مستقیم خبرنگاران فلسطینی را هدف قرار می دهند. عصام الریماوی یکی از خبرنگاران فلسطینی است که در جریان انتفاضه کنونی فلسطین سه بار هدف قرار گرفت است و صهیونیست ها دوربین وی را که حقیقت را انتقال می دهد شکستند.

ناصر الشیوخی خبرنگار دیگر فلسطینی است که به علت اصابت گلوله پلاستیکی از ناحیه کتف زخمی شد. البته به رغم همه این موارد ، تلاش رژیم اشغالگر قدس برای مخفی نگه داشتن جرم و جنایت هایش در حق مردم فلسطین با شکست مواجه شده است.

عصام الریماوی در مصاحبه با خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم مستقر در کرانه باختری رود اردن گفت: شغل ما بیان حقیقت است و ما به راه خود ادامه می دهیم و نظامیان اسرائیلی نمی توانند ما را از رسالت واقعی خبرنگاری باز دارند. ما همه خطرات را به جان می خریم. برخی از همکاران ما در این راه زخمی یا شهید شده اند.

ناصر الشیوخی نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العالم گفت: برخی تک تیراندازان ارتش رژیم اشغالگر خبرنگاران فلسطینی را هدف قرار می دهند. ما واقعیت را برای مردم جهان بیان و به آنان منتقل می کنیم. ما حقیقت را آنگونه که هست به جامعه جهانی نشان می دهیم.

اتحادیه خبرنگاران فلسطین ، از آغاز انتفاضه جدید فلسطین یعنی پس از تصمیم جنجالی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره قدس تاکنون بیش از 90 مورد تعرض و تیراندازی نظامیان اسرائیلی به سوی خبرنگاران فلسطینی را ثبت کرده است.

اتحادیه خبرنگاران فلسطینی این تعداد را شگفت انگیز توصیف و تاکید کرد این در حالی است که جامعه جهانی در مقابل این اقدامات نظالمیان اسرائیلی که در حد جنایت جنگی است هیچ اقدامی نمی کند.

پربیننده ترین خبرها