تازه‌ترین جزئیات خسارت زلزله کوهبنان

تازه‌ترین جزئیات خسارت زلزله کوهبنان
جمعه 1 دی 1396 - 18:12

استاندار کرمان با اشاره به وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری کوهبنان گفت: به ۱۵۰۰ واحد مسکونی این شهرستان به دلیل وقوع زلزله آسیب جدی وارد شده و ۳۰۰ واحد مسکونی روستای جور تخریب شده است.

العالم _ ایران

علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده در دهستان جور کوهبنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع زلزله شب گذشته در کوهبنان ستاد مدیریت بحران تشکیل و از امروز آواربرداری و امدادرسانی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه کار توزیع چادر توسط جمعیت هلال‌احمر نیز انجام شده است گفت: تاکنون 300 چادر در مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهبنان برپا شده و مردم اسکان اضطراری شدند.

استاندار کرمان با بیان اینکه ارزیابی‌ها نیز در حال انجام است افزود: از مجموع 400 منزل مسکونی در روستای جور کانون زلزله 5.2 ریشتری کوهبنان 300 خانه به طور کامل آسیب دیده و تخریب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به هزار و 500 واحد مسکونی در شهرستان کوهبنان به‌دلیل وقوع زلزله آسیب جدی وارد شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان کرمان در زلزله راور کار ساخت 4 هزار کانکس در استان کرمان آغاز شده و اعتبار آن نیز توسط دولت دیده شده است.

رزم‌حسینی بیان کرد: تاکنون 60 کانکس آماده شده که بین زلزله‌زدگان منطقه هجدک راور توزیع می‌شود و به مرور ساخت کانکس‌ها بین سایر زلزله‌زدگان نیز توزیع می‌شود.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها