سازمان «بدر » عراق اعلام کرد:

اقدم ترامپ علیه قدس با هماهنگی برخی کشورهای عربی

اقدم ترامپ علیه قدس با هماهنگی برخی کشورهای عربی
جمعه 1 دی 1396 - 22:56

دبیر کل سازمان بدر عراق با اشاره به رویدادهای اخیر در فلسطین از تلاش برخی کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت که این کشورها ایران را دشمن اول خود می‌دانند.

العالم ـ عراق

دبیر کل سازمان بدر عراق از تلاش برخی کشورهای عربی جهت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

«هادی العامری» امروز (جمعه) طی سخنرانی خود در جمع نیروهای «الحشد العشائری» در شهر بغداد گفت که تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در مورد قدس به هماهنگی قبلی برخی کشورهای عربی صورت گرفت.

وی همچنین به شدت از موضع این کشورها در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و انفعال آن‌ها در مقابله با بحران اخیر در فلسطین انتقاد کرد و گفت که این کشورها ایران را به عنوان دشمن درجه یک خود می‌دانند.

به گزارش فارس، مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیروز (پنج شنبه) در مورد تصمیم دونالد ترامپ در مورد قدس تشکیل جلسه داد و قطعنامه قدس را به اکثریت آراء به تصویب رساند.

دونالد ترامپ، 15 آذر ماه در سخنرانی خود ضمن به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل خواستار انتقال سفارت خانه آمریکا از تل‌آویو به قدس شد.

هفته گذشته آمریکا قطعنامه پیشنهادی مصر در ارتباط با لغو تصمیم ترامپ در مورد قدس را در شورای امنیت وتو کرد که سازمان همکاری اسلامی بعد از آن، خواستار به رأی گذاشتن آن در مجمع عمومی سازمان ملل شد.

پربیننده ترین خبرها