در سخناني در کنگره حزب روسيه متحد ؛

پوتين: روسيه بايد به مخالفان احترام بگذارد

پوتين: روسيه بايد به مخالفان احترام بگذارد
شنبه 2 دی 1396 - 16:19

ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه اعلام کرد اين کشور بايد ضمن ادامه تقويت ساز و کارهاي دموکراتيک، به مخالفان کارآمد احترام بگذارد.

العالم - اروپا

رئيس جمهور روسيه خطاب به کنگره حزب روسيه متحد اعلام کرد: ما بايد به تقويت ساز و کارهاي دموکراسي مستقيم که از استعدادهاي نهفته عظيم فعاليت مدني استفاده مي کند و در قانون اساسي ما مطرح شده است و در جهت ايده ها، پيشنهادها و رويکردهايي به منظور پيشبرد فعاليت ها قرار دارد، ادامه دهيم. ما بايد به مخالفان مسئول و کارآمد احترام بگذاريم.

پوتين گفت: روسيه آماده همکاري با همه کشورها بر پايه اعتماد است اما اين امر هرگز نبايد به قيمت زير پا گذاشتن امنيت مردم و منافع ملي باشد.

رئيس جمهور روسيه بر ضرورت اصلاح قوانين روسيه به منظور جذب سرمايه گذاري خارجي تاکيد کرد.

وي اضافه کرد: ما براي ايجاد فضاي خوب براي شرکتها و بهبود وضعيت مسکن به گونه اي که همه مردم از آن بهره مند شوند و شکوفايي اقتصادي و افزايش دستمزدها و بهبود خدمات اجتماعي ، بايد به تلاش خود ادامه دهيم و بايد از کساني که دستمزد کمي دريافت مي کنند و در فقر به سر مي برند حمايت کنيم.ما بايد فضاي بهتري را براي سرمايه گذاري به وجود بياوريم و موانع پيش روي سرمايه گذاري را از بين ببريم و براي اينکه بتوانيم اين هدف را محقق کنيم بايد قوانين را بهبود ببخشيم. قوانين مبهم در قانون اساسي روسيه موجب نقض قانون مي شود و بايد صنايع جديد را متحول کنيم و از فن آوريهاي نوين و رباتها و ديگر صنايع استفاده بهتري داشته باشيم. اين صنايع سهم زيادي در آينده بشريت خواهد داشت و ما بايد جايگاه خود را در اين جهان پيدا کنيم و بايد در خصوص تحقيقات بايد از جمله بهترينها در جهان باشيم. بايد زمينه هاي مناسبي را ايجاد کنيم تا دانش آموزان و دانشجويان بتوانند توانمنديهاي خود را کشف کنند و آن را ارتقا ببخشند. آنچه در حال حاضر داريم کافي نيست و بايد آن را توسعه دهيم و نسلي جديد و استثنايي تربيت کنيم. مسئله مهمتر اين است که مردم روسيه در هر شهر و روستايي که هستند از امکانات برابر برخوردار باشند و مردم احساس شهروندي بيشتري داشته باشند و از حقوق برابر بهره مند شوند. آينده براي جوانان است و من اطمينان دارم که آنها به حفظ منافع روسيه ادامه خواهند داد و کشور ما را به آينده اي روشنتر رهنمون خواهان کرد. دوستان من ، روسيه مردم زيادي دارد که با مشکلات زيادي مواجه هستند ، مسئوليت و تلاش ما اين است که موفقيت روسيه را تضمين کنيم و من اطمينان دارم که روسيه موفق خواهد بود و ما با هم اين راه را طي خواهيم کرد. مطمئنا هيچ نيرويي نمي تواند مانع حرکت ما شود و ما پيروزي را به پيروزي متصل خواهيم کرد.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها