رسانه ها شب زلزله تهران تولید وحشت کردند

رسانه ها شب زلزله تهران تولید وحشت کردند
يکشنبه 3 دی 1396 - 11:20

عضو شورای شهر تهران گفت:مردم در شب زلزله تکلیفشان روشن نبود و رسانه ها نیز به جای آگاهی بخشی، تولید وحشت می کردند.

العالم ـ ایران 

احمد مسجدجامعی در جلسه علنی روز یکشنبه با بیان این که تهران وضعیت بدی دارد و حالش خوب نیست، گفت :چراکه زمین آن می‌لرزد و هوای آن هم آلوده است و قیمت‌ها نیز روز به روز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این اتفاقات سبب اضطراب روحی و روانی مردم شده است، افزود: صدها هزار نفر در ۲۹ آذر در پارک ها، خیابان‌ها، ماشین‌هایشان و... خوابیدند و نباید خودشان را تنها و بی‌کس احساس کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مساله این بود که مسئولان شهری در کنارشان نبودند، گفت: مردم در آن زمان تکلیف‌شان مشخص نبود و خود را تنها احساس می‌کردند و این در حالی است که رسانه‌های رسمی نیز تکلیف نامشخصی داشتند و می‌دیدیم که به جای آگاهی سازی به تولید وحشت رو آورده بودند.

مسجدجامعی با بیان اینکه در اسناد مربوط به زمین لرزه به مساله رسانه و نحوه کارکرد آن پرداخت نشده است، ادامه داد: مهم‌ترین سند ما جایکا است که هیچ چیزی درخصوص فعالیت رسانه‌ها ندارد.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه متاسفانه در شب زلزله برخی بی‌سیم به دست به ایجاد راه‌بندان کمک می‌کردند، گفت: اصلا جای سوال است که این افراد برای کجا بودند و آیا نباید لباس و کارت مشخصی داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم نباید فکر کنند که ما مسئولان شهری در خانه‌های امنی هستیم، اظهار کرد: مساله اول تهران این روزها زمین لرزه است و پیشنهاد می‌شود به جای دستورجلسات معمول به بررسی اسناد زمین لرزه، زلزله تهران و... بپردازیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها