طرح احداث یک میلیون واحد مسکونی صهیونیستی در کرانه باختری

طرح احداث یک میلیون واحد مسکونی صهیونیستی در کرانه باختری
دوشنبه 4 دی 1396 - 06:56

وزیر مسکن رژیم صهیونیستی از تصمیم این رژیم برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی جدید در کرانه باختری رود اردن در 20 سال آینده خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

یواف گالانت روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی (غیر دولتی) گفت: دولت قصد دارد در 20 سال آینده یک میلیون واحد مسکونی جدید در کرانه باختری رود اردن احداث کند که 20 تا 30 درصد آن در شهر قدس ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی از قدس، گالانت افزود ساخت واحدهای مسکونی جدید مرزهای فعلی شهر قدس را شامل نخواهد شد بلکه مناطقی در طرح قدس بزرگ و قدس غربی مانند شهرک های معالیم آدومیم  در شرق قدس و غوش عتصیون  در جنوب، جفعات زئیف  در شمال غرب و  عناتوت  در شمال قدس را شامل می شود.

  قدس بزرگ، طرح اسرائیل برای الحاق شهرک یهودی نشین معالیم آدومیم  در شرق قدس و یکی از بزرگترین شهرک ها در کرانه باختری رود اردن به شهر قدس وتسلط  بر 12 هزار دونم (هر دونم معادل 1000 مترمربع) از اراضی قدس شرقی تا بحر المیت است.

 وزیر مسکن رژیم اسرائیل تاکید کرد هدف دولت از طرح احداث شهرک های جدید، ساخت واحدهای مسکونی در اراضی شهر واحد و یکپارچه قدس به عنوان پایتخت اسرائیل است.

 شبکه 10 تلویزیون اسرائیل افزود واحدهای مسکونی جدید در مساحت  بسیار بزرگی احداث خواهند شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها