فرمانده عملیات بغداد:

الحشد الشعبی نقشه های تروریست ها را در بغداد ناکام گذاشت

 الحشد الشعبی نقشه های تروریست ها را در بغداد ناکام گذاشت
دوشنبه 4 دی 1396 - 07:25

فرمانده علملیات بغداد روز یکشنبه در تمجید نقش نیروهای بسیج مردمی عراق در خنثی کردن اقدامات تروریستی در بغداد، گفت: تلاش های اطلاعاتی الحشد الشعبی بسیاری از نقشه های تروریستی را ناکام گذاشت.

العالم ـ عراق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الحشد الشعبی، سرلشکر جلیل الربیعی فرمانده عملیات بغداد افزود: همکاری اطلاعاتی میان الحشد الشعبی و بخش اطلاعات عملیات بغداد در شکست نقشه های تروریستی که پایتخت را هدف قرار داده بود، نقش زیادی داشت.
وی گفت: همکاری اطلاعاتی میان عملیات بغداد و بسیج مردمی با توجه به وجود سلول های خفته و لزوم مقابله با آن ها و خنثی سازی نقشه های تروریستی همچنان ادامه دارد.
فرمانده عملیات بغداد همچنین در خصوص اعلام آمادگی برخی از گروه های الحشد الشعبی برای تحویل سلاح و پیوستن به فرایند سیاسی در عراق افزود: تا کنون ستاد کل نیروهای مسلح عراق دستوری در خصوص چگونگی اجرای آن صادر نکرده است.
به گزارش ایرنا، نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) نقش زیادی در مبارزه با داعش داشتند. این نیروها در کنار ارتش عراق، موفق به شکست گروه تروریستی تکفیری داعش شدند و بسیاری از شهرها و روستاهای عراق را که به اشغال داعش درآمده بود، آزاد کردند.

پربیننده ترین خبرها