خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛

حملات جنگنده های متجاوز سعودی به شهر ذمار 4 شهید و 55 زخمی برجا گذاشت

حملات جنگنده های متجاوز سعودی به شهر ذمار 4 شهید و 55 زخمی برجا گذاشت
دوشنبه 4 دی 1396 - 19:21

چهار نفر در حمله جنگنده های متجاوز سعودی به شهر ذمار یمن شهید و 55 نفر دیگر زخمی شدند.

العالم- یمن             

یک منبع محلی گفت: حملات هوایی جنگنده های ائتلاف متجاوز به یمن به فرماندهی عربستان که در آن بخش باقیمانده از دادگستری استان ذمار هدف قرار گرفت و اکنون به عنوان مرکز موقت اداره گمرک استفاده می شود به شهادت چهار شهروند یمنی و زخمی شدن 55 نفر دیگر منجر شد و حال 4 نفر از زخمیان وخیم گزارش شده است.

این منبع افزود زخمیان فورا برای درمان به بیمارستان عمومی ذمار و تعدادی دیگر از بیمارستان های خصوصی در این شهر منتقل شدند.

به گفته این منبع ، حملات هوایی همچنین خسارت های مادی زیادی از جمله به تعدادی از کامیون ها حمل کالا وارد کرد و چندین خودرو متعلق به کارکنان نیز به طور جدی آسیب دید.

محمد حسین المقدشی استاندار ذمار با حضور در بیمارستان از زخمیان حملات هوایی ائتلاف متجاوز به یمن به فرماندهی عربستان در بیمارستان عمومی این شهر عیادت کرد و حال آنان را جویا شد.

استاندارد ذمار از مسئولان و مدیریت بیمارستان دولتی ذمار خواست خدمات پزشکی لازم را در اختیار زخمیان قرار دهند و برای هرگونه جنایت جدیدی که ممکن است متجاوزان مرتکب شوند در آمادگی کامل به سر ببرند.

وی تاکید کرد جنایاتی که ائتلاف متجاوز سعودی در حق استان ذمار مرتکب می شود در عزم و اراده ساکنان و مسئولان آن برای مقابله با متجاوزان هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد و اراده و خواسته مردم در یمن پیروز است و همه طرح های توطئه آمیز و شومی که علیه یمن صورت بگیرد در نهایت محکوم به شکست است.

پربیننده ترین خبرها