ادامه بازداشت فلسطینیان توسط نظامیان صهیونیستی

ادامه بازداشت فلسطینیان توسط نظامیان صهیونیستی
پنج‌شنبه 7 دی 1396 - 17:50

اعتراضات فلسطینیان در محکومیت تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی امروز نیز در کرانه باختری رود اردن ادامه داشت و جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

العالم- فلسطین                    

شاهدان اعلام کردند نظامیان رژیم اشغالگر قدس روز پنجشنبه ، تظاهرات فلسطینیان را نزدیک شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن سرکوب، چندین فلسطینی را بازداشت و تعدادی دیگر را به ضرب گلوله زخمی کردند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد نیروهای امداد پزشکی دو فلسطینی را که در جریان درگیری با نظامیان اسرائیلی نزدیک « ام الشریط » در رام الله و « جبل الطویل » در البیره زخمی شده بودند درمان کردند.

منابع آگاه اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی با گاز اشک آور شهروندان فلسطینی را در ورودی اردوگاه « الفوار » در جنوب الخلیل هدف قرار دادند و بر اثر آن چندین نفر مصدوم شدند و احساس خفگی شدید کردند.

ارتش رژیم صهونیستی برای دومین روز ورودی اصلی اردوگاه الفوار را بست و از تردد شهروندان و خودروها جلوگیری کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی تحصنی را که در همبستگی با عهد التمیمی دختر نوجوان فلسطینی بازداشت شده به دست اسرائیلی ها و دیگر اسیران زن فلسطینی نزدیک بازداشتگاه نظامی « عوفر » در جنوب غرب رام الله در کرانه باختری رود اردن برگزار شده بود سرکوب کردند. این تظاهرات همزمان با جلسه دادگاه التمیمی برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها