انتقاد شدید مشاور ابوالفتوح از حمله به دفتر العالم

انتقاد شدید مشاور ابوالفتوح از حمله به دفتر العالم
يکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 17:49

مشاور ستاد انتخاباتي عبدالمنعم ابوالفتوح، نامزد انتخابات رياست جمهوري مصر، از حمله نيروهاي امنيتي مصر به دفتر شبکه خبري العالم در قاهره به شدت انتقاد کرد.

کمال الهلباوی یکشنبه شب درگفت‌وگو با شبکه خبری العالم، با ابراز تاسف از حمله نیروهای شورای نظامی مصر به دفتر شبکه العالم در قاهره، با کارکنان این شبکه در پایتخت مصر ابراز همدردی کرد.
الهلباوی برمخالفت شدید خود با حمله به اصحاب رسانه و دفا‌تر آنان بعد از انقلاب ۲۵ ژانویه مصر درباره این حملات ابراز تاسف کرد.
نیروهای امنیتی شورای نظامی حاکم در مصر ظهر امروز به دفتر شبکه خبری العالم در قاهره حمله کردند و مدیر این دفتر را بازداشت وهمه تجهیزات دفتر العالم را به بهانه فعالیت بدون مجوز توقیف کردند.
هلباوی تاکید کرد همواره امیدوارم بوده‌ام و اکنون نیز امیدوارم که رسانه‌های ما جزء برجسته‌ترین رسانه‌های جهان باشند و آزادی برای رسانه‌ها به شکل کامل وجود داشته باشد. سزاوار نیست که رسانه‌های غربی بهتر از رسانه‌های ما باشند.
وی از وقوع چنین حمله‌ای در مصر بعد از انقلاب ۲۵ ژانویه ابراز تاسف کرد و گفت: من از برادران خود در دفتر شبکه خبری العالم حمایت می‌کنم و امیدوارم که به آن‌ها نیز مانند دیگر کارکنان شبکه‌های ماهواره دیگری آزادی فعالیت رسانه‌ای داده شود.
هلباوی با بیان اینکه تعطیل کردن دفتر یک شبکه ماهواره‌ای بدون حکم قضایی جایز نیست، گفت تعطیل شدن دفتر شبکه العالم در قاهره درحالی است که برخی از شبکه‌های ماهواره‌های بدون مجوز و با موافقت مسئولان مربوط بدون هیچ مشکلی فعالیت می‌کنند.
۱۳ - ۱۹: ۵۷

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها