معاون ترامپ نیز خواستار حمایت از اغتشاشات ایران شد

معاون ترامپ نیز خواستار حمایت از اغتشاشات ایران شد
يکشنبه 10 دی 1396 - 09:27

معاون رئیس‌جمهور آمریکا نیز در یک پیام توییتری در حمایت از اغتشاشات برخی شهرهای ایران، دولت ایران را به فعالیت‌های تروریستی، فساد و بی‌احترامی به حقوق شهروندان متهم کرد.

العالم - آمریکا

«مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نیز در یک پیام توییتری همچون دیگر مقامات ارشد کشورش از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.

وی در پیامی توییتری اینگونه نوشت: «من و رئیس‌جمهور آمریکا در کنار معترضان آرام ایران هستیم که خواستار آزادی هستند و دستگیری افراد بی‌گناه را محکوم می‌کنیم».

پنس در ادامه تصریح کرد: «زمان آن رسیده است که رژیم تهران به فعالیت‌های تروریستی، فساد و بی‌احترامی به حقوق بشر خود پایان دهد».

پیش از این ترامپ، «پال رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، «جان مک کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا و دیگر مقامات ارشد این کشور از تجمعات اعتراضی در شهرهای ایران حمایت کرده بودند.

به دنبال تجمع اعتراضی روز پنجشنبه جمعی از مالباختگان موسسات مالی در مشهد که با شعارها و مطالبات اقتصادی مردم همراه شد روز جمعه نیز برخی نقاط کشور شاهد تجمعاتی محدود بود.

گزارش خبرنگاران فارس از شهرهای کرمانشاه، رشت، ساری، قم، قزوین و همدان حاکی از آنست که در این شهرها تجمعاتی برگزار شد که بعضا با شعار های تندی همراه بود.

اگرچه رسانه های ضدانقلاب تلاش داشتند نشان دهند که مطالبات تجمعات امروز سیاسی است اما گزارشهای میدانی خبرنگاران فارس، حاکی از آنست که بسیاری از مردم که نسبت وضعیت گرانی ها معترض بودند با مشاهده شعارهای سیاسی لیدرهای این تجمعات، ترجیح دادند که با شعاردهنگان همراه نشوند.

پربیننده ترین خبرها