کشتار فجیع شهروندان یمنی در حمله جنگنده های سعودی+فیلم

دوشنبه 11 دی 1396 - 12:46

در حمله مستمر جنگنده های سعودی به شهرها و مناطق مختلف یمن، شماری از شهروندان در حجه، الحدیده و مأرب به شهادت رسیده یا مجروح شدند. همزمان نیروهای مشترک یمنی حمله مزدوران به مناطق مختلف را دفع کرده و خسارت های سنگینی به آنها وارد کردند.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار العالم در یمن، جنگنده های سعودی به چند شهر و منطقه در یمن حمله کردند. در این حمله ها 4 شهروند شهید و 5 نفر دیگر مجروح شدند. منابع یمنی گفتند جنگنده های سعودی به منازل شهروندان در شهر الشغادره در حجه، نهم و مزرعه ای در شهر التحیا در الحدیده حمله کردند.

نظامیان سعودی مناطق مختلفی را در شهر مرزی رازح در صعده واقع در شمال یمن هدف حمله های موشکی و توپخانه ای قرار دادند. در حمله جنگنده های سعودی به مناطق مختلفی در استان الحدیده نیز 34 شهروند یمنی از جمله 10 زن در مزرعه ای در شهر الخوخه به شهادت رسیدند. بیش از 20 غیر نظامی نیز در حمله های مشابهی به خودروهای غیر نظامی در مبادی ورودی شهر الجراحی در الحدیده به شهادت رسیدند.

در مناطق عملیاتی نیز یک منبع نظامی یمنی از هلاکت 4 سرباز سعودی در عملیات تک تیراندازی در مناطق المعنق، الکرس و روستای حامضه در جیزان خبر داد. یکی از مزدوران سعودی هم در ارتفاعات سبحطل در عسیر کشته شد.

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی نیز مواضع نظامیان سعودی در منطقه المخروق الکبیر و العشه در نجران و مواضع مزدوران در گذرگاه الخضرا را در هم کوبیدند.

این منبع نظامی تصریح کرد که حمله مزدوران سعودی به منطقه عرق الابتر در نجران را دفع کردند.

در تعز نیز نیروهای یمنی دو زرهپوش و یک خودرو را در شمال یختل در این استان منهدم کردند. یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته های مردمی با استفاده از نارنجک خودروهای دشمن را منفجر کردند.

در مأرب نیز توپخانه ارتش یمن مواضع مزدوران را در منطقه وادی ربیعه و کوفل در صرواح گلوله باران کردند.

208

پربیننده ترین خبرها