سفیر فلسطین در سوریه:

عناصر داعش در اردوگاه «یرموک» چاره ای جز تسلیم شدن ندارند

عناصر داعش در اردوگاه «یرموک» چاره ای جز تسلیم شدن ندارند
سه شنبه 12 دی 1396 - 11:15

سفیر فلسطین در سوریه روابط با دمشق را خوب و برجسته توصیف و تأکید کرد که دشمن فلسطین و سوریه یکی است و آن رژیم صهیونیستی است.

العالم - سوریه

«انور عبدالهادی» رئیس بخش سیاسی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) و سفیر این کشور در سوریه با اشاره به روابط برجسته این سازمان با دولت سوریه، تأکید کرد که طرفین بر تداوم این رابطه اصرار دارند؛ زیرا «هدف و دشمن ما یکی است که همان رژیم صهیونیستی است که اراضی فلسطین و سوریه را اشغال کرده است».

عبدالهادی در گفت‌وگو با روزنامه الوطن تأکید کرد که فلسطین از آغاز بحران سوریه میدانست که این رخدادها هیچ ارتباطی به آزادی و دموکراسی نداشت، بلکه «بهار»ی بود که همه کشورهای عربی را ویران کرد. وی با اشاره به حمایت این سازمان از دولت سوریه، تصریح کرد که روابط با سوریه ادامه دارد و بسیار برجسته است.

این مسئول فلسطینی تأکید کرد که سویه باید بار دیگر قوی و متحد شود و از همه کشورهای حامی تروریست خواست که دست از این کار بردارند؛ زیرا هرج و مرج در سوریه به سراسر منطقه خواهد رسید.

عبدالهادی درباره وضعیت داخل اردوگاه «یرموک» نیز اعلام کرد که تلاشهایی برای خارج کردن تروریستها از آن انجام شده است، و «داعش در بسیاری از مناطق به پایان رسیده است و ما امروز به منطقه معینی فکر میکنیم که بتوان این داعشیها را به آن انتقال داد؛ به گونه ای که خطری برای دیگران نداشته باشند».

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه دولت سوریه برای خارج کردن تروریست‌ها از ان اردوگاه تلاش می‌کند، تصریح کرد که عناصر داعش با وجود شکست‌هایی که متحمل شده‌اند، چاره‌ای جز تسلیم شدن و رسیدگی به وضعیت آنان وجود ندارد و کارها نیز در همین راستا در حرکت است.

در خصوص تروریست‌های جبهه النصره نیز رئیس بخش سیاسی سازمان آزادی بخش فلسطین اظهار داشت که با آنان توافق شده و قرار بود که چند ماه پیش از یرموک خارج شوند ولی تحولات این موضوع را به تعویق انداخت؛ ولی این توافق همچنان وجود دارد و میتواند در هر زمانی اجرایی شود. 

پربیننده ترین خبرها