وزیر علوم :

ناآرامی های اخیر ربطی به دانشگاه ها ودانشجویان ندارد

ناآرامی های اخیر ربطی به دانشگاه ها ودانشجویان ندارد
سه شنبه 12 دی 1396 - 13:04

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بروز ناآرامی ها در روزهای اخیر، این مسائل و مشکلات پیش آمده در سطح خیابان ها را بی ارتباط به دانشگاه ها و دانشجویان دانست.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

منصور غلامی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری تجلیل از برگزیدگان بیست و دومین المپیاد علمی - دانشجویی کشور در جمع خبرنگاران افزود : این ناآرامی ها مربوط به دانشگاه تهران نبوده و صرفا عده ای خاص پشت نرده های دانشگاه تهران رفته و درصدد ورود بوده اند که توسط خود دانشجویان از ورود این افراد جلوگیری شد.
وزیر علوم تصریح کرد: هیچ گونه تحرک و تنشی که ارتباطی با دانشگاه و دانشجویان داشته باشد مرتبط به دانشگاه ها و محیط های آموزشی نبوده وهر گونه گفته و بیانی در این خصوص کذب محض است.
به گزارش ایرنا، وی همچنین در پاسخ به سوالی که شماری از دانشجویان طی روزهای اخیر در حاشیه شلوغی های خیابانی دستگیر شده اند، گفت: کسی در این رابطه دستگیر نشده روز گذشته تعدادی بازداشت شده بودند که با دخالت من و رییس دانشگاه تهران آزاد شده اند.
وی تاکید کرد: اگر چنانچه دانشجویی در حین مسایل اخیر در خیابان ها دستگیر شده باشد وزارت علوم خبری از آن ندارد و دانشگاه ها نیز چیزی را دراین رابطه گزارش نکرده اند.
عضو کابینه دولت دوازدهم تاکید کرد: من به عنوان سکاندار وزارت علوم تاکید می کنم که هیچ دانشجویی و دانشگاهی در زمینه مسایل اخیر در حال حاضر دستگیر و زندانی نشده و اگر کسی چنین ادعایی می کند کذب محض است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها