لیبرمن: منفعت کنونی اسرائیل در متمرکز شدن جهان بر اتفاقات ایران است نه غزه

لیبرمن: منفعت کنونی اسرائیل در متمرکز شدن جهان بر اتفاقات ایران است نه غزه
سه شنبه 12 دی 1396 - 17:08

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه برخی از احزاب معارض این رژیم دنبال سوق دادن تل‌آویو به سمت جنگ با حماس هستند، افزود منفعت فعلی تل‌آویو در آن است که جهان بر اتفاقات ایران متمرکز شود نه نوار غزه.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در اظهاراتی اعلام کرد برخی از رهبران احزاب معارض اسرائیلی تلاش می‌کنند ائتلاف حکومتی این رژیم را به سمت جنگ دیگری با حماس در نوار غزه سوق بدهند.

لیبرمن در یک گفت‌وگوی رادیویی گفت: حماس به دنبال جنگ نیست و کسانی که حماس و اسرائیل را به این سمت سوق می‌دهند گروه‌های سلفی هستند و برخی رهبران معارض اسرائیلی نیز در این موضوع با گروه‌های سلفی هم‌عقیده هستند.

آویگدور لیبرمن ادامه داد: منفعت اسرائیل می‌طلبد که توجه جهان بر آنچه در ایران می‌گذرد ، متمرکز باشد نه آنچه در غزه می‌گذرد.

در پی اعتراضات اقتصادی که از هفته گذشته در برخی شهرهای ایران شروع شد، شماری عناصر مخرب با نفوذ به این اعتراضات،‌ آن را به آشوب خیابانی تبدیل کرده‌اند و سبب شدند که رئیس جمهور و دولت و دیگر مقامات آمریکا و حتی رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از آزادی و دموکراسی، در امور داخلی ایران دخالت کنند.

پربیننده ترین خبرها