کفاشیان: تیم ملی فوتبال تا جام جهانی روسیه ۷ بازی تدارکاتی انجام می‌دهد

کفاشیان: تیم ملی فوتبال تا جام جهانی روسیه ۷ بازی تدارکاتی انجام می‌دهد
سه شنبه 12 دی 1396 - 20:42

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران اندیشیده شده و قرار است تا جام جهانی روسیه این تیم هفت بازی تدارکاتی را انجام دهد.

العالم - ایران / ورزشی

علی کفاشیان ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان اندیشیده شده و قرار است تا آغاز مسابقات جام جهانی در روسیه تیم ملی فوتبال هفت بازی تدارکاتی برگزار کند.

وی از حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال از تیم ملی خبر داد و افزود: فدراسیون فوتبال حمایت همه جانبه از سرمربی تیم ملی دارد که بتواند به اهداف خود برسد و مردم فوتبالدوست کشورمان  را با صعود به مرحله بعدی جام جهانی خوشحال کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: انتظار می‌رود با انتخاب مجدد صمد نوتاش به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل فوتبال این استان در مسیر رشد قرار گیرد و بتواند همانند گذشته فوتبالیست‌های مطرحی را به فوتبال کشورمعرفی کند.

کفاشیان خاطر نشان کرد: اردبیل فوتبالیست‌های بزرگی همچون علی دایی را به فوتبال کشورمان تحویل داده است و انتظار  از اردبیل بسیار بالاست که در این زمینه باید رئیس هیئت فوتبال این استان بتواند برنامه‌ریزی مناسبی برای رشد فوتبال استان داشته باشد.

وی اظهار کرد: مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان پس از کش‌وقوس‌های فراوان با تفاهمی که بین مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال و فدراسیون صورت گرفت، انجام شد تا فوتبال اردبیل از بلاتکلیفی درآید و به اهداف دراز مدت دست یابد.

اتفافات بازی تراکتورسازی و پرسپولیس بررسی می‌شود

کفاشیان همچنین اظهار داشت: اتفاقات بازی تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس توسط فدراسیون فوتبال بررسی می‌شود و باید فرهنگ‌سازی در ورزشگاه‌ها انجام شود تا شاهد توهین به هواداران نباشیم.

وی با اشاره به اینکه هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی اعتبار و آبروی فوتبال ایران هستند، ‌افزود: در برخی بازی‌های حساس این اتفاقات رخ می‌دهد که با فرهنگ‌سازی می‌توان در فوتبال ایران از این اتفاقات شاهد نباشیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس و تراکتورسازی از تیم‌های پرهوادار آسیا هستند که این هواداران سرمایه‌های عظیمی برای فوتبال ایران بوده و نباید با این اتفاقات این اعتبار را زیر سؤال ببریم.

وی اظهار کرد: فدراسیون فوتبال به هواداران فوتبال احترام ویژه‌ای قائل است و باید اتفاقات اخیر را مورد بررسی قرار داد و انتظار می‌رود در بازی های آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کفاشیان گفت: شور و نشاط فوتبال منوط به حضور هواداران فوتبال است که باید قدر این سرمایه‌های فوتبال را بدانیم و زمینه‌ حمایت هواداران از فوتبال را فراهم سازیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها