واکنش جبهه مردمی فلسطین در قبال آشوب های اخیر در ایران

واکنش جبهه مردمی فلسطین در قبال آشوب های اخیر در ایران
سه شنبه 12 دی 1396 - 20:56

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین ـ فرماندهی کلی با صدور بیانیه ای تاکید کرد که پندارهای آمریکایی ـ صهیونیستی برای نفوذ در عرصه ایران و بهم زدن اوضاع داخلی آن حتما با عزم و اراده ملت ایران با شکست مواجه خواهد شد.

العالم . باخبرنگاران

در این بیانیه آمده است که حمایت راهبردی ایران از فلسطین و مقاومت از ستون های قدرت ایران است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین افزود: ملت فلسطین و نیروهای حاضر در صحنه فلسطین در مقابله با پندارهای آمریکایی ـ صهیونیستی که می خواهد ایران را از نقش آفرینی در جبهه مقاومت باز دارد، درکنار ملت ایران هستند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل- در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هیچ کس شک ندارد اتفاقاتی که امروز جمهوری اسلامی ایران با آن روبروست، در چارچوب همان تلاش‌های همیشگی برای برهم زدن ثبات این کشور و تخریب جایگاه و نقش تأثیرگذار آن در منطقه و حمایتش از موضوعات مرتبط با آزادی و حقوق امت اسلامی به ویژه ملت ما، فلسطین است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «این اتفاقات مرتبط با خواسته‌های مردمی، که ممکن است در هر کشوری رخ دهد، هنگامی که با دستور و تحریک آمریکا و صهیونیست‌ها، به منافع ملت ایران آسیب زنند و فراتر از آن، امنیت و ثبات آن کشور را هدف قرار دهند، شک بر انگیز می‌شوند و ابعاد سیاسی خطرناکی به خود می‌گیرند».  

در این بیانیه همچنین آمده است: ما در جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل- از جایگاه هم پیمان آگاه از حقیقت سیاست ایران و جزئیات آن، بر این باوریم که آنچه در جمهوری اسلامی ایران در حال رخ دادن است و همچنین ارعاب رسانه‌ای و تحریک صهیونیستی آمریکایی و عربی همراه آن و همچنین همه ابزار‌های ائتلاف ضد محور مقاومت، در چارچوب برنامه‌ای بلندمدت برای خارج کردن ایران از نقش مقاومتی خودش است. در مقابل کاملا اطمینان داریم که حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و مقاومت از طریق مردم و نهادهایش و در رأس آن‌ها امام آیت الله خامنه‌ای، منبع قدرت برای ایران و ملتش است و جمهوری اسلامی توطئه دخالت در امور داخلی اش و خیال پردازی‌های دشمنان صهیونیستی و صهیونیست صفتش را ناکام خواهد گذاشت.

در پایان این بیانیه نیز آمده است: «همچنین جبهه ما با اطلاع از ملتمان و آگاهی اش، تأکید می‌کند که فلسطین با همه نیرو‌های مجاهد و سرزنده اش و با خواست و اراده ملتش در کنار جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان مشترکی که مردممان را با آتش کینه‌هایشان داغدار کردند، خواهد ایستاد.

210

پربیننده ترین خبرها