دفتر اجرايي حزب كار مصر اعلام کرد:

بستن العالم درقاهره براي ضربه به احزاب اسلامي

بستن العالم درقاهره براي ضربه به احزاب اسلامي
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1391 - 09:42

دفتر اجرايي حزب كار مصر بستن دفتر شبكه خبري العالم در قاهره را اقدام شوراي نظامي حاكم با هدف برنامه ريزي براي تقلب در انتخابات و ضربه به احزاب اسلامي در اين كشور عنوان كرد.

"ضياء الصاوي" روز پنجشنبه به شبكه خبري العالم تصريح كرد: آنچه كه براي دفتر شبكه العالم و ديگر شبكه هاي ماهواره اي در مصر رخ داد دال بر آن است كه شوراي نظامي درصدد اجراي برنامه اي براي انتخابات رياست جمهوري، تقلب در روند انتخابات و ضربه زدن به چهره احزاب اسلامي در كشور است.

نيروهاي امنيتي شوراي نظامي حاكم مصر ظهر روز يكشنبه(24 ارديبهشت) به دفتر شبكه خبري العالم در قاهره حمله و همه تجهيزات آن را مصادره كردند.

نيروهاي امنيتي شوراي نظامي حاكم دفتر العالم را در قاهره به فعاليت غيرقانوني متهم كردند و چند ساعت در دفتر اين شبكه به بازرسي از تجهيزات و دوربين ها پرداختند.

ملت مصر به شوراي نظامي اعتماد ندارد

عضو دفتر اجرايي حزب كار مصر از بي اعتمادي ملت كشورش به شوراي نظامي حاكم و وعده هاي اين شورا درخصوص انتخابات خبر داد.

الصاوي گفت: انتخابات پارلماني مصر با اعمال فشار مردم اين كشور شفاف برگزار شد اما مردم به وعده هاي شوراي نظامي در خصوص برگزاري شفاف و سالم انتخابات رياست جمهوري اعتمادي ندارند.

وي افزود: شوراي نظامي در برهه گذشته ثابت كرد كه وابسته به حسني مبارك ديكتاتور مخلوع مصر و ضد انقلاب مردمي اين كشور است و بسياري از اعتصابها را كه مردم براي تحقق ساده ترين حقوق خود برگزار كردند، سركوب كرد.

الصاوي اظهار داشت: نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري مصر تلاش خود را براي جلوگيري از تقلب در انتخابات از طريق نظارت بر روند آن بكار گرفته اند، جنبش هاي مردمي هم تاكيد كرده اند از نزديك روند انتخابات را پي گيري مي كنند و كميته اي قضايي نيز بر آن نظارت خواهد داشت.

به گفته اين عضو حزب كار مصر نامزدهايي كه از بازماندگان رژيم مخلوع حسني مبارك هستند از امكانات دولتي و بويژه رسانه هاي دولتي براي تبليغات خود استفاده مي كنند و شوراي نظامي و دولت جنزوري تلاش مي كنند،"عمرو موسي" و يا "احمد شفيق" كه به فساد و ديگر مسايل متهم هستند در انتخابات پيروز شوند.
 
tt-16-22:18    

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها