شکست توطئه صهیونیستی، اقتدار ایران را ثابت کرد

شکست توطئه صهیونیستی، اقتدار ایران را ثابت کرد
شنبه 16 دی 1396 - 02:33

دستیار ویژه رئیس مجلس تاکید کرد؛ وجود رهبری بی نظیر و مردم فهیم و بصیر از سرمایه های بزرگ انقلاب اسلامی ایران به شمار می روند.

العالم - ایران

حسین امیرعبداللهیان روز جمعه گفت: یک بعد از مشکلات اقتصادی کشور به رفتار خصمانه کاخ سفید با جمهوری اسلامی ایران بر می گردد. ولی همه ما در قوای سه گانه کشور در مقابل مردم باید مسئولانه تر، متعهدانه تر و دلسوزانه ترین باشیم و شکافی برای بازی دشمن ایجاد نشود.

به گفته وی، مداخلات فعال و شکست خورده مثلث آمریکا، سعودی و تل آویو بار دیگر اثبات کرد که ایران مقتدر است و همانند لیبی و افغانستان جولانگاه آمریکا نیست. نتیجه مداخلات امریکا و متحدین در منطقه، رشد فراینده تروریسم و نا امنی جهانی است اما نتیجه اقدامات سازنده جمهوری اسلامی ایران و‌ متحدین  شکست داعش، امنیت منطقه و تضمین امنیت بالای ایران اسلامی است.

 امیرعبداللهیان افزود: بازخوانی مداخلات گستاخانه  اخیر آمریکا و همراهانش نشان می دهد که اغتشاشات هفته گذشته در چند مرحله طراحی شده بود؛ اول- تحریک جوانان، ایجاد اغتشاش و نا امنی و کشته سازی؛ دوم- ورود فعال منافقین به صحنه و تشدید کشتار و اقدامات گسترده مسلحانه ؛سوم- هدایت عوامل تروریستی شکست خورده داعش در منطقه به سمت ج. ا. ایران، اما هوشیاری مردم و اقدام بموقع دستگاه های امنیتی و انتظامی، نقشه دشمن را شکست؛ و اکنون باید با حفظ وحدت و همدلی، ایران اسلامی را به اوج قله های پیشرفت و رفاه رساند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها