توجیه توییتر درباره عدم حذف پیام‌های جنجالی ترامپ

توجیه توییتر درباره عدم حذف پیام‌های جنجالی ترامپ
شنبه 16 دی 1396 - 09:45

توییتر با صدور بیانیه‌ای عدم حذف پیام‌های جنجال برانگیز رئیس‌جمهوری آمریکا را در این شبکه اجتماعی توجیه کرد.

العالم - آمریکا

شبکه اجتماعی توییتر در بیانیه‌ای در خصوص عدم حذف پیام‌های جنجالی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «مسدود کردن یک رهبر جهان درتوییتر یا حذف توییت‌های بحث‌برانگیز آنها، اطلاعات مهمی را که افراد می‌بایست مشاهده کنند و درباره آن بحث کنند را پنهان می‌کند».

در این بیانیه نوشته شده بود که بحث‌های زیادی درباره چهره‌های سیاسی و رهبران جهان در توییتر وجود دارد و ما تمایل داریم موضع خود را در اینباره به اشتراک بگذاریم.

توییتر ادامه داد: «توییتر اینجاست که به بهبود گفت‌وگوهای جهانی و عمومی کمک کند. رهبران منتخب جهان، نقش مهمی در این گفت‌وگوها ایفا می‌کنند و این به دلیل تأثیر بیش از انداز‌ه‌ای است که بر جامعه ما دارند».

این شبکه اجتماعی سپس اینگونه توضیح داد: «مسدود کردن یک رهبر جهانی در توییتر یا حذف توییت‌های بحث‌برانگیز آنها، اطلاعات مهمی را که افراد باید ببینند و درباره آن بحث کنند، پنهان می‌کند. این اقدام همچنین به سکوت آن رهبر منجر نمی‌شود بلکه موانعی در مسیر بحث‌های ضروری عموم افراد درباره کلمات و اقدامات آن فرد ایجاد می‌کند».

در پایان این بیانیه آمده است: «ما در تلاش هستیم تا توییتر را به بهترین مکان برای مشاهده و مباحثه آزادانه در خصوص تمامی موضوعات مهم تبدیل کنیم. ما معتقدیم که این بهترین شیوه برای کمک به پیشرفت جامعه است».

پربیننده ترین خبرها