آمريكا يمن را به ميدان جنگ تبديل كرده است

آمريكا يمن را به ميدان جنگ تبديل كرده است
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1391 - 15:39

صنعا (العالم) ـ عضو جوانان انقلاب يمن گفت: آمريكا به بهانه مبارزه با القاعده يمن را به ميدان جنگ تبديل كرده است.

احمد عبدالرحمن روز پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم تصريح كرد: آمريكا به بهانه جنگ با آنچه كه موسوم به القاعده است، در صدد گسترش سيطره خود بر كشور است و از دست نشانده هاي خود در رژيم سابق براي اجراي طرح هايش در يمن استفاده مي كند.

عضو جوانان انقلاب يمن تاكيد كرد كه ملت كشورش قادر به شكست سناريوي آمريكا هستند و جوانان انقلابي حاضر در ميدانها به آمريكا، ساير كشورهاي غربي و هم پيمانان آنها درسي فراموش نشدني خواهند داد.

وي افزود: واشنگتن سعي دارد از طريق نفوذ بر افراد و گروه هايي كه اخيرا به انقلابيون پيوسته اند، منافع خود را در يمن حفظ كند كه از ميان اين ها مي توان به ارتش انقلاب اشاره كرد كه متشكل از نيروي امنيت مركزي و گارد رياست جمهوري است.

عبدالرحمن تصريح كرد: انقلابيون با تجربه اي كه در زمينه مبارزات در طول انقلاب كسب كرده اند، به آمريكا و هم پيمانان آنها درسي فراموش نشدني خواهند داد. ملت يمن با دخالت غرب و كشورهاي منطقه در امور كشورشان مخالفند.

وي اظهار داشت: جوانان خواهان تحقق اهداف انقلاب و بازگرداندن كرامت، عزت و حاكميت يمن هستند نه اينكه موجب بازگرداندن چيرگي آمريكا بر يمن خواه از طريق طرفهاي داخلي و يا خارجي شوند.

عبدالرحمن گفت: انقلابيون طي هفته هاي آينده در ميدان هاي التغيير و آزادي در صنعا، تعز و يا ديگر استانهاي كشور فعاليت هاي خود را تشديد خواهند كرد.

وي تصريح كرد: آمريكايي ها به خوبي مي دانند كه تكرار سناريوي كشورهاي ديگر مانند سومالي و افغانستان و غيره، در يمن محال است.

عبدالرحمن افزود: جوانان انقلاب به آمريكا و ديگر كشورهاي غربي و هم پيمانان آنها درسي فراموش نشدني خواهند داد.
11:48

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها