تشکر سردار جلالی از فرمانده ناجا

تشکر سردار جلالی از فرمانده ناجا
شنبه 16 دی 1396 - 16:16

سردار جلالی از اقدامات نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت کشور در جریان حوادث اخیر تشکر کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به سردار اشتری، از خدمات نیروی انتظامی در حوادث اخیر کشور تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

فرمانده محترم نیروی انتظامی، سردار سرافراز جناب آقای حسین اشتری

حمد و سپاس بی‌پایان پروردگار حکیم قادر و متعال را که توفیق دوباره داد که پس از حماسه نه دی، با وجود اقدامات شرورانه، تجاوزکارانه و جنایتکارانه برخی از افراد مزدور استکبار جهانی، مردم ولایتمدار کشور ایران با عزمی راسخ و اراده‌ای شکست‌ناپذیر، حماسی و انقلابی توأم با شور عاشورایی، روز دیگر را نیز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به روز نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت شریف ایران تبدیل نمایند.

امروز با توجه به تهدیدات، خصومت و مشارکت دشمنان، آسیب‌پذیری‌ها، مشکلات اقتصادی و کم‌توجهی مسئولان، فضای مجازی، کاستی‌ها، قصور و ملاحظات آن، روز تجلی قدرت لایتناهی حق تعالی و خروش مردم ولایتمدار در برابر فتنه بزرگ غربی ــ صهیونیستی و وهابی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حماسه ماندگاری را خلق کرد .

نگاه منصفانه و به‌دور از حب و بغض مؤید این حقیقت است که نیروی انتظامی با تمسک به ولایت فقیه و به‌مدد بصیرت برای ایفای نقش‌های مثبت برای خدمت به مردم و یاری‌بخشی در هنگامه سخت در ایجاد امنیت و اقتدار و با حضور خروشان دریایی و انقلابی خود در این یوم‌الله مصداق پیام عاشورایی "انّی سلمٌ لمن سالمکم و حربٌ لمن حاربکم" را به مرحله ظهور رساند.

تردیدی نیست امنیت عمومی مثال‌زدنی کشور و احساس امنیت بالای مردم عزیز ایران در شرایط پرآشوب و فتنه‌گون امروز منطقه، محصول نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه و هوشمندانه نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی میهن اسلامی است که در این بین نقش‌پذیری‌های نیروی انتظامی از درخشش خاص و الهام‌بخشی برخوردار است.

اینجانب بر خود فرض دانسته از مساعی جمیله آن نیروی توانمند خصوصاً کسانی که در این حوادث به‌خاطر حفظ ناموس و صیانت از ملت مؤمن آسیب دیدند ولی صبر نموده تا صف آشوبگران از مردم جدا شود تشکر نمایم، از ملت فهیم نیز انتظار رود که علی‌رغم درک و لمس مشکلات مراقبت کنند تا درگیر بازی دشمن نشده، دست ‌در‌ دست هم در ظلّ عنایات امام زمان(عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) در برقراری نظم و امنیت و عمق‌بخشی به امنیت ملی و مقابله با تهدیدگران تلاش نماییم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها