ادامه راهپیمایی های مردم ایران در محکومیت آشوب های اخیر

ادامه راهپیمایی های مردم ایران در محکومیت آشوب های اخیر
يکشنبه 17 دی 1396 - 11:48

مردم ایران در ادامه محکومیت اقدامات اخیر آشوبگران در برخی نقاط کشور و حمایت از آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، روز یکشنبه 17 دی ماه در چند شهر راهپیمایی خودجوش و وحدت بخش برگزار کردند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

راهپیمایی ها امروز با وجود بارش برف و سرما در شهرهای شهرکرد ، قزوین، تاکستان ، آبیک ، اقبالیه ، بوئین زهرا ، گنبد، رشت و یزد برگزار و ادامه راهپیمایی های مردمی فردا دوشنبه 18 دی نیز در برخی شهرهای کشور از جمله کردکوی ، علی آباد ، آق قلا و بندر ترکمن استان گلستان و برخی از شهرستان های استان یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مردم ایران روز سه شنبه 12 دی ماه نیز در شهرهای اهواز، کاشان، همدان ، آبادان ، ایذه ، خرمشهر، قشم ، کرمانشاه ، اراک ، گرگان، خلخال، زابل ، آران و بیدگل؛ خمینی شهر؛ شهررضا، آستانه اشرفیه ، تنکابن ، بندرعباس، قم ، نهاوند، خرم آباد، ایلام ، شیراز، ارومیه ، مشهد،اردبیل، بیرجند، یاسوج ، نیشابور، بابل، سبزوار، تربت حیدریه ، قوچان، لاهیجان ، سمیرم ، اندیمشک،نکا، چالوس ، مشکین شهر، بیله سوار، گرمی ، سرعین ، نمین ،نیر، کوثر، دهدشت، دوگنبدان ، چرام و لیکک، گچساران ، قائمشهر، شاهین شهر، زاهدان ، کرمان ، تبریز، کیش ، تهران و شهرستانهای تابعه شامل: (قرچک، پیشوا، شهریار، ملارد، دماوند، فیروزکوه ، ورامین ،پردیس ، بهارستان، ری ، شمیرانات ، قدس ، پاکدشت ، رباط کریم ، اسلامشهر)، سمنان ، شاهرود ، فریدن ، بهشهر، آمل ، فسا، جهرم ،آباده ، اقلید نیز در محکومیت اغتشاشات و آشوبگری تظاهرات کردند.

راهپیمایی های امروز درنقاط مختلف کشور به این شرح است: 

گیلان 
مردم استان گیلان در محکومیت نا آرامی های اخیر و تقبیح توهین های صورت گرفته به ارزش های والای اسلامی و انقلابی، امروز یکشنبه از مسیرهای میدان پاسداران، ورزشگاه شهید عضدی و میدان شهید انصاری، خود را به میدان شهدای ذهاب رساندند و در مسیر این راهپیمایی با شکوه، که نظیر دیگری از راهپیمایی روز بصیرت بود؛ وفاق و همدلی خود را نشان داده و با اعلام تبعیت از رهنمودهای ولی معظم فقیه، فتنه انگیزی ها را محکوم کردند.

یزد 
هدف اصلی راهپیمایی مردم ولایتمدار استان یزد، اعلام انزجار از فتنه گران و عوامل استکبار جهانی است. 
گروه های مختلف مردمی، اجتماعی و سیاسی استان یزد در این راهپیمایی با شکوه مشارکت دارند و اغتشاش‌گری و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.
این راهپیمایی با حضور قشرهای مختلف در یزد، ابرکوه، مهریز و تفت برگزار شد و در دیگر شهرستانهای این استان فردا برگزار می شود. 
قزوین 
راهپیمایی شکوه وحدت در محکومیت به ناآرامی های اخیر با حضور گسترده اقشار و گروه های مختلف مردم مومن و ولایت مدار قزوین امروز برگزار شد.
مردم قزوین در این راهپیمایی با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل'،'هم قران، هم اسلام، جانم فدای ایران'،'هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران' 'ما اهل صفین نیستیم،علی تنها بماند' اقدام های هنجارشکنان اخیر که با تحریک دشمنان صورت گرفت را محکوم ساخته و بر پایبندی خود به آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه تاکید کردند.
همزمان با این مراسم، راهپیمایی های مشابه در شهرهای آبیک، تاکستان، اقبالیه و بویین زهرا در استان قزوین برگزار شد. 
چهارمحال و بختیاری
این راهپیمایی با حضور هزاران نفر از مردم و نیز مسئولان استان در پاسخ به ناآرامی های اخیر امروز یکشنبه در 14 نقطه از استان در حال برگزاری است.
این راهپیمایی از ساعت 10 صبح درشهرکرد در زیر بارش برف از میدان فردوسی تا میدان انقلاب شهرکرد برگزار شد.
مردم شهرستان شهرکرد در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر فتنه گر، حمایت قاطع خود را از ارزش های نظام اسلامی اعلام کردند.
پیش از این نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم و مسئولان برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرده بودند.
گلستان 
مردم شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس امروز یکشنبه با حضور در راهپیمایی وحدت بخش ضمن حمایت از انقلاب و ولایت فقیه، اقدامات فتنه گران را در هفته گذشته محکوم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها