مخالفت فراکسیون ولایی با حذف یارانه 35 میلیون نفر و افزایش قیمت حامل‌های انرژی

مخالفت فراکسیون ولایی با حذف یارانه 35 میلیون نفر و افزایش قیمت حامل‌های انرژی
يکشنبه 17 دی 1396 - 12:06

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: فراکسیون با حذف یارانه 35 میلیون نفر و افزایش قیمت حامل‌های انرژی در شرایط اقتصادی کشوری مخالف است.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در جلسه امروز پس از بحث و بررسی در مورد بودجه 1397، این فراکسیون‌ در رابطه با دو موضوع یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی به جمع‌بندی رسید.

وی افزود: براساس جمع‌بندی فراکسیون، با حذف یارانه 35 میلیون نفر در شرایط اقتصادی کشوری مخالف هستیم و اعتقاد داریم که باید یارانه افرادی که اثبات شود وضع مالی مناسب دارند حذف شوند. به ویژه اینکه کسی اثبات شود که وضعیت مالی خوبی ندارد تا به او یارانه داده شود را مناسب با شان مردم نمی‌دانیم.

به گزارش فارس، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: ما با افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالف هستیم ضمن اینکه باید بررسی و شفاف‌سازی شود که درآمدهای حاصل از افزایش حامل‌های انرژی به کجا انجامید آیا نمی‌شود از محل افزایش حامل‌های انرژی در گذشته به موضوع اشتغال پرداخت.

حاجی بابایی در ادامه با اشاره به دیگر جمع‌بندی‌های فراکسیون متبوعش، یادآور شد: این هفته فراکسیون جلسات گوناگون برای بررسی زوایای بودجه را پیگیری خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها