شدت گرفتن اختلافات سران مخالف سوریه

شدت گرفتن اختلافات سران مخالف سوریه
جمعه 29 ارديبهشت 1391 - 09:30

رييس گروه مخالفان سوريه موسوم به "شوراي ملي" در پي انتقادهاي شديد اعضاي اين گروه به انتخاب مجددش، اعلام کرد که در صورت تعيين يک جايگزين، فورا از رياست کناره گيري مي کند.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، انتخاب مجدد "برهان غلیون" برای ریاست گروه موسوم به "شورای ملی سوریه" در نشست اخیر اعضای این گروه در رم، با انتقادهای شدیدی از سوی اعضای این گروه همراه شد.

در همین راستا، "کمیته هماهنگی محلی" که از اعضای اصلی مخالفان در "شورای ملی" است با انتقاد از ضعف این گروه، تهدید کرده است که از  "شورای ملی" خارج خواهد شد.

دیروز یک شهروند لبنانی که تلاش می کرد به سوریه سلاح قاچاق کند، در درگیری با نیروهای ارتش لبنان نزدیک منطقه مرزی "قاع" کشته شد.

به گفته منابع امنیتی در ارتش لبنان، نیروهای ارتش که در کمین این فرد نشسته بودند، به هنگام عبور با وی به تبادل آتش پرداختند.

در این عملیات یکی از سربازان لبنانی مجروح شد.

منابع امنیتی لبنانی همچنین اعلام کردند، دو جوان مسلح سوری توانستند در شمال لبنان از دست نیروهای امنیتی بگریزند. این دو نفر مقابل یک بیمارستان در شمال لبنان دستگیر شده بودند.

در بیست و هشتم آوریل گذشته نیروی دریایی ارتش لبنان یک محموله بزرگ سلاح را توقیف کرد. این محموله سلاح در یک کشتی که از لیبی به سوی لبنان ارسال شده بود، کشف شد.

قرار بود این محموله بزرگ سلاح از طریق لبنان برای عناصر مسلح و تروریست در سوریه قاچاق شود.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها