گزارش وزیران کشور، اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی از ناآرامی ها به مجلس/نقش بیگانگان در آشوبگری اخیر

گزارش وزیران کشور، اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی از ناآرامی ها به مجلس/نقش بیگانگان در آشوبگری اخیر
يکشنبه 17 دی 1396 - 12:17

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست مشورتی امروز (یکشنبه) مجلس وزیران کشور و اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی ضمن ارایه گزارش های جداگانه از روند ناآرامی ها در کشور، ریشه ها و علل شکل گیری آن و وضعیت بازداشت شدگان بر نقش عوامل بیگانه در ایجاد و بهره برداری از حوادث اخیر تاکید کردند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

جلال میرزایی با تشریح محورهای نشست مشورتی امروز مجلس افزود: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این نشستر گزارشی از روند این ناآرامی ها در کشور و همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات گزارشی از ریشه ها و علل شکل گیری آن به نمایندگان ارائه کرد.
وی افزود: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی نیز در ادامه این نشست گزارشی از وضعیت افرادی که در این ناآرامی ها بازداشت شدند، میزان تحصیلات و سن آنان ارائه کرد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: در این جلسه چند نفر از نمایندگان به قید قرعه ضمن ارایه گزارش هایی در مورد این ناآرامی ها در شهرهای مختلف، نکاتی را مطرح کردند. 
میرزایی خاطرنشان کرد: در این جلسه تاکید شد که عوامل بیگانه خصوصا آمریکا در شکل گیری و بهره برداری از این ناآرامی ها در کشور نقش اساسی داشتند اما با همت مسئولان و آگاهی مردم ایران نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی ادامه داد: مسئولان شرکت کننده در این جلسه بر برقراری امنیت و آرامش به کشور تاکید کردند.
نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: در این جلسه همچنین نمایندگان و مسئولان بر پیگیری و توجه به مطالبات مردم و حل مشکلات آنها تاکید کردند.
به گزارش ایرنا، نشست مشورتی نمایندگان با وزیران اطلاعات و کشور و فرماندهان انتظامی و نظامی با موضوع بررسی ناآرامی های اخیر صبح امروز در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و تا ارسال خبر ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها