حمایت رسمی اسرائیل از براندازی در سوریه

حمایت رسمی اسرائیل از براندازی در سوریه
جمعه 29 ارديبهشت 1391 - 10:36

سردبير خبرگزاري فلسطيني معا، با اشاره به اذعان رسمي رژيم اشغالگر به خواسته خود براي نخستين بار در ارتباط با براندازي نظام سوريه گفت، صهيونيستها در اين زمينه به اقدامات غرب اکتفا کرده اند.

ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن از مجامع بین‌المللی خواسته است با کمک به براندازی نظام سوریه، به ایران و حزب‌الله آسیب‌های جدی وارد کنند.

باراک ماه گذشته در سومین سفر خود به واشنگتن، سقوط بشار اسد را ضربه ای جدی به ایران، حزب الله و مقاومت فلسطین دانست و گفته است: "از اینکه سقوط اسد روند کندی دارد، احساس یأس می‌کنم".

سردبیر خبرگزاری فلسطینی معا، روز جمعه به شبكه العالم گفت: رژیم صهیونیستی از تحولات كشورهاي عربي نگران است و رویدادهای سال گذشته نشان داد كه موساد و ديگر سرويس هاي جاسوسي این رژيم نمي دانستند در تونس، مصر، ليبي، يمن و ديگر كشورهاي عربي چه مي گذرد.

"ناصر اللحام" با تاکید بر اینکه ادعای "قدرت اطلاعاتي رژیم صهیونیستی" تنها جنبه ای تبليغاتي در داخل این رژیم دارد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در ارتباط با موضوع سوریه از موفق نشدن مخالفان نگران است.

اللحام گفت: رژیم صهیونیستی از غرب مي خواهد كه در اوضاع سوریه دخالت كند تا خود يك دلار هم هزينه نكند، و تلفاتی هم ندهد و همانند جنگ لیبی از  اقدامات غرب بهره برداري كند.  

 

05/17- 23:25

 



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها