جلسه فوق‌العاده جبهه النصره در پی شکست‌های متوالی در جنوب ادلب + تصاویر

جلسه فوق‌العاده جبهه النصره در پی شکست‌های متوالی در جنوب ادلب + تصاویر
يکشنبه 17 دی 1396 - 17:17

ارتش سوریه امروز شکست‌های سنگینی به تروریست‌های جبهه النصره در ریف جنوبی ادلب وارد کرد و سبب شد که این گروه جلسه فوق العاده برگزار کند.

العالم - سوریه

گروه تروریستی جبهه النصره امروز یکشنبه در ریف جنوبی استان ادلب شکستهای سنگینی از جبهه مقاومت متحمل شده است.

در پی این شکستها، کانال تلگرام «جبهه تحریر الشام» که رکن اصلی آن عناصر جبهه النصره هستند، تصاویری منتشر و اذعان کرد که عناصر این گروه برای مقابله با پیشروی ارتش سوریه در ادلب نشست فوق العاده ای تشکیل داده اند.


بیشتر بخوانید: شکست های پی در پی جبهه النصره / پاکسازی چندین روستا در جنوب شرفی ادلب توسط ارتش سوریه


در این نشست شماری از مسئولان نظامی النصره از جمله سرکرده آنان «ابومحمد الجولانی» حضور داشتند و علائم شکست و اضطراب بر چهره های آنان هویدا بود.

این نشست در حالی مطرح میشود که ارتش سوریه ظهر امروز موفق شد کنترل شهرک راهبردی «سنجار» و چندین روستای اطراف آن را بر عهده گیرد.

بدین ترتیب ارتش سوریه از محور سنجار، فاصله خود را تا فرودگاه نظامی «ابوالضهور» به کمتر از 15 کیلومتر تقلیل داد.

یک منبع میدانی نیز اعلام کرد که ارتش سوریه لحظاتی پیش موفق شد کنترل روستاهای«نیباز قبلی و رملة» واقع در  شرق و شمال شرق روستای «حوا» را به دست گیرد.

در همین راستا، گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی گزارش داد که ساکنان روستاهای «رملة، ابو علیج، جب القصب، مکسر تحتانی، مکسر فوقانی و خیریة» در جنوب شرق ادلب پرچم سوریه و عکس بشار اسد رئیس جمهور این کشور را نشان دادند و در حال بیرون راندن تروریستها از روستاهای خویش هستند.

پربیننده ترین خبرها