عضو مركز حقوق بشر بحرين تاکید کرد:

فرياد 300 هزار بحريني علیه آل سعود

فرياد 300 هزار بحريني علیه آل سعود
شنبه 30 ارديبهشت 1391 - 06:47

عضو مركز حقوق بشر بحرين تاكيد كرد: در تظاهرات روز گذشته 300 هزار بحريني مخالفت خود را با الحاق بحرين به عربستان فرياد زدند.

عبد الاله الماحوزي" در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: حمايت همه جانبه آمريكا از رژيم بحرين باعث شده تا اين رژيم به خواسته هاي مردم توجه نكند و به نقض حقوق بشر و كشتارهاي بيشتر اقدام كند. 
عضو مركز حقوق بشر بحرين به مشاركت حدود 300 هزار بحريني در تظاهرات روز جمعه در مخالفت با اتحاد با عربستان اشاره كرد و افزود: مخالفان در اين حضور گسترده تاكيد كردند كه ملي گرا هستند و وابستگي به هر طرف ديگري را رد مي كنند، اما نياز است كه اين رژيم پایبندی خودش را به ميهن ثابت كند.
الماحوزي اظهار داشت: بحرين كشور عربي مستقلي است و تظاهرات ديروز حاوي اين پيام به رژيم بود كه مردم بحرين با اتحاد بين بحرين و عربستان مخالفند.
وي افزود: اگر رژيم به اين طرح ادامه دهد، زلزله اي در منطقه رخ خواهد داد و همه شيوه ها براي مقابله با اين طرح روی میز  است زيرا حاكميت ملي بحرین را نقض مي كند و پاسخ به این طرح براساس معاهدات و قوانين بين المللي مجاز است.
عضو مركز حقوق بشر بحرين به سكوت جامعه بين المللي در قبال طرح آل سعود اشاره كرد و گفت: جامعه بين المللي زير سلطه غرب و استكبار جهاني است اما ما به عنوان ملت بحرين وظيفه داريم كه به پا خيزيم و با صداي بلند فرياد بزنيم كه يك كشور عربي مستقلي هستيم و هرگونه سلطه خارجي را رد مي كنيم.

پربیننده ترین خبرها