دست برانکو در تمرین پرسپولیس رو شد!

دست برانکو در تمرین پرسپولیس رو شد!
سه شنبه 19 دی 1396 - 13:04

در تمرین امروز پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ به نوعی مشخص کرد از چه نفراتی در بازی با مشکی پوشان سود می‌برد.

العالم-ایران/ورزشی

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) از ساعت 11 در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. 

* بازیکنان ابتدا قبل از آغاز تمرین در اختیار خودشان بودند و کار با توپ انجام می‌دادند.

* تمرین پرسپولیس با صحبت‌های برانکو آغاز شد و سپس بازیکنان زیرنظر مربی بدنساز به کارهای کششی و نرمشی و استقامتی پرداختند. 

* در ادامه سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند و کارهای ترکیبی و پاسکاری تک‌ضرب انجام دادند. در این صحنه برانکو به خاطر بی‌دقتی بازیکنانش در پاس‌های صحیح ناراحت بود و مدام به آنها تذکر می‌داد تا درست بین همدیگر پاس رد و بدل کنند.

* بازیکنان پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز به حالت شوخی و خنده شجاع خلیل‌زاده را سوژه قرار دادند و مدام سر به سر این بازیکن می‌گذاشتند. در صحنه‌ای هم به حالت طعنه کل بازیکنان او را تشویق کردند.

* بشار رسن، هافبک عراقی و احمد نوراللهی غایب بودند.

* هواداران کماکان مثل روزهای گذشته اجازه ورود به تمرین پرسپولیس را ندارند. 

* افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس دقایقی به میان اصحاب رسانه آمد و به خاطر حضور خبرنگاران در محل تمرین به آنها خسته نباشید گفت. 

* آیتم بعدی تمرین پرسپولیس، یک تمرین تاکتیکی بود و به‌نوعی ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان در این تمرین محک خورد و مشخص شد به احتمال فراوان، برانکو در دیدار مقابل سیاه‌جامگان از این نفرات استفاده خواهد کرد. این بازیکنان عبارتند از: علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور. 

* برانکو تاکید داشت بازیکنانش بازی را به کناره‌ها برده و با ارسال هافبک‌های پرسپولیس توپ را به منشا و علیپور برسانند تا آنها دروازه حریف را باز کنند. 

* ایگور پانادیچ که امروز روز تولدش است، تمرینات اختصاصی برای دروازه‌بانان در نظر گرفته بود و مدام با تمرینات فشرده دروازه‌بانان تیم را تحت فشار قرار داده بود. 

* یک خبرنگار فرانسوی در تمرین حاضر شد و گزارشی از روند تمرینات این تیم تهیه کرد.

تمرین پرسپولیس از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

پرسپولیس جمعه در هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف مشکی‌پوشان خواهد رفت.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها