نگرانی اسرائیل از نتایج مذاکرات 5+1

نگرانی اسرائیل از نتایج مذاکرات 5+1
يکشنبه 31 ارديبهشت 1391 - 09:46

رژيم اسرائيل در واکنش به پيش بيني هاي صورت گرفته در خصوص نتايج مثبت مذاکرات آينده در بغداد، با برکناري فرمانده سابق نيروي هوايي و جايگزين کردن فرمانده جديدي در اين پست مدعي شد، نيروي هوايي ارتش اسرائيل وارد مرحله جديدي شده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم اسرائیل با پخش گزارشی از مراسم تودیع فرمانده سابق نیروی هوایی این رژیم و معرفی فرمانده جدید، گفت: "فرمانده سابق نیروی هوایی طی مراسمی که در پایگاه هوایی حاتسور برگزار شد، از پست خود کنار رفته و فرمانده جدیدی متصدی فرماندهی نیروی هوایی ارتش اسرائیل شد".

گزارشگر اسرائیلی افزود: "سؤالی که این روزها همواره مطرح می شود این است که آیا نیروی هوایی اسرائیل برای انجام خطرناکترین عملیات نظامی تاریخ خود، یعنی حمله به تاسیسات هسته ای ایران، از آمادگی لازم برخوردار است؟"

سرهنگ "عیدو نحوشتان" فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در این خصوص، به تلویزیون اسرائیل گفت: "اطمینان دارم نیروی هوایی توانایی انجام همه عملیات نظامی خطرناک را که برعهده آن محول خواهد شد دارد؛ من به توانایی نیروی هوایی اسرائیل اعتماد دارم".

گزارشگراسرائیلی خاطرنشان کرد: "نیروی هوایی اسرائیل با خرید جنگنده  اف 35 و سامانه گنبد آهنین و هواپیمای راهبردی ایتان خود را برای حمله به دایره سوم که در زبان عامیانه ایران خوانده می شود، آماده کرد".

سرهنگ "امیر ایشل" فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش رژیم اشغالگر در این مراسم گفت: "اگر اسرائیل ناچار شد شمشیرش را خارج کند، نیروی هوایی ارتش اسرائیل به مثابه لبه برنده این شمشیر خواهد بود".

 

"سالم زهران" کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در بررسی این گزارش در مصاحبه با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد: "رئیس کابینه رژیم اشغالگر تصمیم نهایی را برای اقدام نظامی اتخاذ نمی کند، بلکه فرایند این تصمیم گیری ها در این رژیم بسیار پیچیده است، و برای اجرایی شدن باید مراحل متعددی را سپری کند".

وی افزود: "صهیونیستها این روزها از طریق تبلیغات رسانه ای مبنی بر حمله به تاسیسات هسته ای ایران، در صدد اعتراض به انعطاف پذیری غرب در برابر خواسته های ایران هستند".

زهران تأکید کرد: "هر قدر که ایران و گروه 1+5 به حل و فصل اختلافات نزیک می شوند، اسرائیلها صدای طبل جنگ را بلندتر می کنند".



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها