سفر دوباره ولیعهد سعودی برای درمان

سفر دوباره ولیعهد سعودی برای درمان
دوشنبه 1 خرداد 1391 - 04:02

وليعهد سعودي براي يک دوره درماني ديگر، به زودي راهي خارج مي شود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، کاربر معروف شبکه های اجتماعی در عربستان که با افشاگری علیه خاندان سعودی با نام مستعار "مجتهد" شهرتی را برای خود کسب کرده است، اعلام کرد: "نایف طی روزهای آینده برای درمان درد کمر و مفاصل به ژنو می رود".

پایگاه "وطن" به نقل از مجتهد نوشت: "این سفر در برنامه کاری نایف قرار نداشت، و او به دلیل اینکه کمتر از دو ماه قبل از سفر درمانی آمریکا بازگشته بود، قصد نداشت دوباره به خارج از کشور برود .. ولی درد به حدی او را آزار می دهد که مانع از حرکت او شده است".

بر اساس اظهارات مجتهد، قرار است نایف اینبار برای مدت طولانی تری از عربستان خارج شود، زیرا احتمال دارد وی تحت عمل جراحی قرار بگیرد و یا اینکه برنامه ای درمانی بدون عمل جراحی برای او تجویز شود.

مجتهد تأکید کرد، شاه سعودی به دلیل سفر درمانی نزدیک نایف، سفر به مغرب را به پس از ماه رمضان موکول کرد.

وی ادامه داد، شاه سعودی و ولیعهد فقط درحال توجه به وضعیت سلامتی شان هستند، و اهمیتی به مطالبات مردم برای تغییر اوضاع نمی دهند.

مجتهد تا کنون افشاگری های بسیاری را از طریق شبکه های اجتماعی علیه خاندان سعودی انجام داده، به صورتیکه دقت برخی از این افشاگری ها موجب شده، برخی گمان کنند وی یکی از اعضای نزدیک این خاندان است، که از اوضاع حاکم بر کشور ناراضی است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها