نماينده جوانان مستقل در ميدان التغيير صنعا مطرح کرد:

توطئه حكومت يمن براي مقابله با انقلاب

توطئه حكومت يمن براي مقابله با انقلاب
دوشنبه 1 خرداد 1391 - 06:19

قاهرة (العالم) - نماينده جوانان مستقل در ميدان التغيير صنعا، بزرگنمايي اخير حكومت عبدربه منصور الهادي رييس جمهور انتقالي، در زمينه پيروزي ارتش در برابر القاعده در جنوب را توطئه اي براي بي محتوا كردن انقلاب دانست.

"احمد العواضي" روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: سخن از پيروزي ارتش در جنوب يمن به ويژه منطقه جعار، بزرگ نمايي براي فريفتن مردم و بي محتوا كردن انقلابي است كه هدف از آن دست يافتن به  آزادي، دموكراسي و حقوق بشر است.

وي تاكيد كرد: توطئه پيروزي ارتش يمن در جنوب، به بازي نامزد توافقي رياست جمهوري (الهادي) پس از بركناري علي عبدالله صالح شباهت دارد كه براي وي تبليغ و با بوق و كرنا وانمود كردند كه برگزاري انتخابات با يك نامزد امري دموكراتيك است در حالي كه آن انتخابات بازي بيش نبود.

نماينده جوانان مستقل در ميدان التغيير صنعا، رژيم جديد حاكم بر يمن و القاعده را به مزدوري صالح و ايادي وي متهم كرد و گفت: مشكلات يمن با محقق شدن اهداف انقلاب كه مردم برايش جانفشاني كردند، حل خواهد شد.

العواضي در خصوص هدف آمريكا از متمركز شدن بر مساله به اصطلاح تروريسم در يمن افزود: واشنگتن قصد دارد از مساله تروريسم سوء استفاده كرده و بر امور اين كشور تسلط يابد.

وي گفت: فقط فلسطين نيست كه در منطقه اشغال شده بلكه همه مردم ملي گراي كشورهاي عربي به نوعي در اشغال هستند.

نماينده جوانان مستقل در ميدان التغيير صنعا افزود: جوانان به انقلاب مردمي ادامه مي دهند و بيمي از كشته شدن در اين راه ندارند و تا آخرين قطره خون خود براي تحقق همه اهداف انقلاب و از بين بردن ايادي و عناصر رژيم ديكتاتوري صالح تلاش مي كنند.
FF-20-16:42

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها