حماس:اسراييل در مسير نابودي قرار گرفته است

حماس:اسراييل در مسير نابودي قرار گرفته است
دوشنبه 1 خرداد 1391 - 18:27

غزه (العالم) ـ يكي از رهبران جنبش حماس در حاشيه كنگره ملي پايبندي به اصول فلسطيني گفت: به رژيم صهيونيستي و حاميانش اعلام مي كنم كه در مسير زوال و نابودي قرار گرفته ايد و سال هاي به جا ماندن اسراييلي ها در فلسطين معدود خواهد بود.

به گزارش دوشنبه خبرنگار شبكه خبري العالم، محمود الزهار در اين كنگره خطاب به رژيم صهيونيستي افزود: شما غده اي در پيكر منطقه هستيد كه پس از 64 سال ، بدن امت شما را پس زده است.

هفتمين كنگره ملي پايبندي به اصول فلسطيني با حضور صدها تن از مردم فلسطين و خارجي هاي حامي حقوق فلسطيني ، در غزه برگزار شد.

شركت كنندگان در اين كنگره بر پايبندي به حقوق تاريخي فلسطين و به ويژه حق بازگشت آوارگان فلسطيني تاكيد كردند و همياري ملت هاي عرب و مسلمان براي آزادي فلسطين و مقدسات اسلامي از يوغ رژيم صهيونيستي را خواستار شدند.

بر خلاف سال هاي گذشته كه مراسم سالروز نكبت (اشغال فلسطين) با يادآوري شكست مفتضحانه ارتش هاي عربي در فلسطين و حلقه هاي زنجيره توطئه چيني ضد فلسطيني ها و كوچاندن آن ها از سرزمين و مقدساتشان همراه بود ، امسال شركت كنندگان بر ضرورت تاكيد و پايبندي بر مقدسات فلسطيني پافشاري كردند.

محمد حلس ، پيرمرد فلسطيني كه پسرش در راه مقابله با نظاميان اشغالگر صهيونيست شهيد شده است، امروز به همراه صدها فلسطيني در اين كنگره شركت كرد تا بر پايبندي خود به اصول فلسطيني تاكيد كند.

حلس به خبرنگار العالم گفت: ما مساله فلسطين را از پدران و اجداد خود به ارث برديم و اين مساله تا زمان مرگ ، دغدغه ما باقي خواهد ماند و اين دغدغه را به فرزندان خود نيز منتقل خواهيم كرد.

هفتمين كنگره پايبندي بر اصول فلسطيني كه همزمان با شصت و چهارمين سالروز نكبت (اشغال فلسطين وتشكيل رژيم جعلي صهيونيستي) برگزار شد شركت كنندگان بر پايبندي به حق خود در سرزمين آبا و اجدادي خويش و همچنين حق بازگشت به اراضي فلسطيني و آزادي اين سرزمين از دست رژيم اشغالگر صهيونيستي تاكيد كردند.

جنبش جهاد اسلامي نيز ، از جوامع اسلامي و عرب خواست به همياري با فلسطيني ها همت گمارده ، آرزوي بازگشت و احقاق حقوق قانوني فلسطيني ها را به عنوان واكنشي به سالروز نكبت ، محقق سازند.

" محمد الهندي " نيز به خبرنگار العالم گفت: پيام من به ملت هاي انقلابي عرب و امت مسلمان و ملت فلسطين و گروه هاي فلسطيني اين است كه مساله بازگشت فلسطيني به سرزمينشان بيش از هر زماني به تحقق نزديك شده است.

وي افزود: ملت هاي عرب مسير قيام را پيشه كرده اند و ملت فلسطين به حقوق و اصول خود پايبند است و به اميد خدا در كنار يكديگر به فلسطين باز مي گرديم.
21-01:56
26

پربیننده ترین خبرها