حمله نظامیان صهیونیستی به کرانه باختری و دستگیری 15 شهروندان

حمله نظامیان صهیونیستی به کرانه باختری و دستگیری 15 شهروندان
يکشنبه 24 دی 1396 - 10:59

نظامیان رژیم صهیونیستی باز هم به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرده و شماری از شهروندان را بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رادیو عبری اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی حدود 15 شهروند را به اتهام شرکت در مقاومت مردمی دستگیر کردند.

منابع محلی گفتند برخی از کسانی که دستگیر شده اند، قبلا از اسارت آزاده شده بودند. نظامیان رژیم صهیونیستی به حمله به منازل آنها، برخی را جلوی چشم خانواده هایشان کتک زده و چشم و دستان آنها را بستند.

در نابلس نیز نظامیان اشغالگر از زمان به هلاکت رسیدن یک شهرک نشین نزدیک شهرک جلعاد، اقدام به تشدید تدابیر امنیتی و مجازات کردند.

رانندگانی که به این شهر رفت و آمد می کنند می گویند اسرائیلی ها در اغلب خروجی های شهر، پست ایست و بازرسی دایر کرده اند؛ از جمله در جاده طولکرم نزدیک کارخانه الطنیب اقدام به نصب مانع کرده اند. مسیر منتهی به جنین نیز به روی تمام کسانی که قصد ورود به نابلس را دارند باز است اما نظامیان رژیم اشغالگر با ایجاد پست ایست و بازرسی در ورودی دیر شرف در غرب نابلس، مانع خروج شهروندان از این منطقه می شوند و جاده سبسطیه و سپس جنین را به عنوان مسیر جایگزین اعلام کرده اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی شبانه به چند شهرک از جمله یاصید، بیت امرین، جبع و واری الفارعه حمله کرده و دنبال دوربین های نظارتی گشتند.

208

پربیننده ترین خبرها