ادعای وزیر صهیونیست: اروپایی ها برای فشار بر ایران آماده اند

ادعای وزیر صهیونیست: اروپایی ها برای فشار بر ایران آماده اند
يکشنبه 24 دی 1396 - 15:23

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که کشورهای اروپایی برای همراهی با آمریکا و فشار ایران شده اند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرگزاری اسپوتنیک بنابر اعلام رسانه های صهیونیستی می گوید، وزیر امنیت داخلی اسرائیل گیلاد اردان به سخنان رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ اعتقاد دارد که اعلام کرد برای آخرین بار لغو تحریم ها در چارچوب برجام را تمدید کرده است و تاکید نمود که آلمان، فرانسه و انگلیس نیز سیگنال هایی برای آمادگی به منظور افزایش فشار بر رژیم ایران نشان داده اند.

پیشتر ترامپ اعلام کرده بود که برای آخرین بار رژیم لغو تحریم ها را تمدید کرده و از اتحادیه اروپا می خواهد که در اصلاح توافق مربوط به برنامه هسته ای ایران شرکت نماید و اکنون آخرین شانس برای ایجاد تغییر است. ضمنا ترامپ ایران را اصلی ترین حامی تروریسم نامید و بیان داشت که می خواهد در قانون تحریم های شدیدی را در خصوص آزمایش های موشک های بالستیک ایران وضع کند. 
اردان در گفتگو با رادیو اسرائیل گفته است « من کاملا با رئیس جمهور آمریکا موافقم. ما همچنین می بینیم که اروپاییان کم کم می فهمند که ایران باید رفتار خود را تغییر دهد… من فکر می کنم که آلمان ها آمادگی خود را برای فشار بر ایرانیان ابراز کرده اند. معتقدم که بریتانیایی ها و فرانسوی ها نیز در این جهت گام برمی دارند.»

پربیننده ترین خبرها