آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در فیروزکوه/ تاکنون خسارتی گزارش نشده است

دوشنبه 25 دی 1396
18:59
آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در فیروزکوه/ تاکنون خسارتی گزارش نشده است به دنبال وقوع زلزله 4.3 ریشتری در فیروز کوه، ستاد مدیریت بحران این شهرستان به حال آماده باش در آمد.

العالم ـ ایران

نورالله طاهری فرماندار شهرستان فیروزکوه به خبرگزاری فارس گفته است، پس از وقوع زلزله، ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل شده و بر این اساس، تمام دستگاه‌های خدماتی و امدادی این شهرستان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.
به گفته فرماندار فیروزکوه، تیمهای بررسی به مناطق مختلف از جمله کانون زلزله ۴.۳ ریشتری اعزام شدند و در حال بررسی وضع هستند و خوشبختانه تاکنون خسارتی گزارش نشده است.
وی اعلام کرده است که شبکه‌های آب‌رسانی، برق‌ و گازرسانی شهرستان فیروزکوه وصل بوده و قطعی در این خصوص وجود ندارد.

زلزله ای به قدرت 4.3 ریشتر امروز (دوشنبه) ساعت 17 و 20 دقیقه و 3 ثانیه به وقت محلی، شهرستان فیروزکوه را در استان تهران لرزاند.
این زمین لرزه در 9 کیلومتری فیروزکوه، 14 کیلومتری ارجمند و 37 کیلومتری آلاشت در استان مازندران و در عمق 13 کیلومتری زمین رخ داده است.

0% ...

آخرین اخبار

بازگشت اهالی شهرک حبوش در جنوب لبنان به رغم ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها


دادگاه نتانیاهو پس از ۱۷ ماه به پایان رسید


اردوغان: "اسرائیل" با کوچکترین چشم‌انداز صلح در منطقه مخالفت می‌کند


لو پن: ایران قدرتمند از گذشته از جنگ خارج شد


رئیس جمهور لبنان: مذاکرات با اسرائیل در واشنگتن ادامه دارد


گزارش العالم از استقبال ویژه پاکستان از پزشکیان در آسمان + ویدئو


تداوم موج گرما در اروپا؛ فرانسه در خاموشی فرو رفت


با افزایش بی سابقه دما،حمل و نقل انگلیس گرمازده شد


سخنگوی کرملین: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا برای منطقه و کل جهان سازنده است


تهدید نامتقارن و غیرسنتی را به فرصت‌ ساخت نظم نوین عادلانه تبدیل کنیم