ممانعت از سفر باراک به هند

ممانعت از سفر باراک به هند
چهارشنبه 3 خرداد 1391 - 16:33

باوجود روابط گسترده امنيتي رژيم صهيونيستي و هند، مسؤلان هندي با متهم کردن اين رژيم به پرداخت رشوه به برخي مسؤلان اين کشور در قراردادهاي تسليحاتي، از سفر وزير جنگ اسرائيل به هند ممانعت کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "افرایم عنبار" کارشناس روابط راهبردی اسرائیل و هند در مصاحبه با کانال 10 تلویزیون رژیم اشغالگر گفت: "ایهود باراک برای حضور در نمایشگاه بین المللی تجهیزات نظامی قصد داشت به هند برود، اما بدنبال ممانعت هندیها، این سفر لغو شد".

وی با اشاره به حجم معاملات تجاری اسرائیل و هند گفت: "حجم صادرات اسرائیل به هند در سالهای اخیر از سقف یک ملیارد دلار در سال فراتر رفت".

عنبار خاطرنشان کرد: "پیشرفت اسرائیل در ساخت جنگ افزار و تجهیزات نظامی، هند را به یکی از بازارهای خرید تسلیحات نظامی اسرائیل تبدیل کرده است".

وی ادامه داد: "بودجه نظامی و تسلیحاتی 36 میلیارد دلار برآورد شده است .. و اسرائیل پس از روسیه مهمترین صادر کننده تجهیزات نظامی به این کشور است".

وی با اشاره به تنش ایجاد شده میان اسرائیل و هند گفت: "یکی از شرکتهای ساخت تجهیزات نظامی در اسرائیل به اتهام پرداخت رشوه به برخی مسؤلان هندی در لیست سیاه قرار گرفته است".



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها