در دیدار با رئیس مجلس عراق مطرح شد

اظهار امیدواری لاریجانی برای مشارکت باشکوه مردم عراق در انتخابات آینده

اظهار امیدواری لاریجانی برای مشارکت باشکوه مردم عراق در انتخابات آینده
سه شنبه 26 دی 1396 - 22:29

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رمز موفقیت در برگزاری هر انتخابات به حضور و مشارکت حداکثری مردم بستگی دارد و امیدوارم که انتخابات آتی پارلمان عراق در موعد مقرر و با مشارکت مردم عراق باشکوه برگزار شود.

العالم - ایران / سیاسی

 علی لاریجانی امروز (سه شنبه، 26 دی ماه) در دیدار با سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق و هیات همراه اظهار داشت: امیدوارم که عراق بعد از رهایی از حضور نیروهای تروریستی در آن کشور هر چه سریع تر مراحل بازسازی را پشت سر گذاشته و به وضعیت عادی برگردد.

رئیس مجلس ادامه داد: رمز موفقیت در برگزاری هر انتخابات به حضور و مشارکت حداکثری مردم بستگی دارد و امیدوارم که انتخابات آتی پارلمان عراق در موعد مقرر و با مشارکت مردم عراق باشکوه برگزار شود.

همچنین در این دیدار رئیس مجلس عراق گفت: سطح هیات ها و تعداد شرکت کنندگان در این اجلاس بسیار مناسب بود و امیدوارم که بتواند دستاوردهای عالی برای کشورهای شرکت کننده داشته باشد.

وی افزود: امروز مسائل مهمی در این اجلاس مطرح شد و ملاقات های دو جانبه مفیدی انجام پذیرفت که نتیجه آن در بیانیه افتتاحیه منعکس خواهد شد.

سلیم الجبوری تصریح کرد: کشور عراق با کمک کشور دوست و برادر ایران توانست که بر نیروهای تروریستیداعش غلبه کرده و آن ها را از خاک خود بیرون کنیم و با خروج آن ها باید وارد مرحله بازسازی شویم.

وی خاطرنشان کرد: ما از ایران به خاطر همه کمک هایش سپاسگزاریم.

سلیم الجبوری اظهار داشت: مسائلی که در منطقه پیش آمده نگران کننده است و امیدوارم که با درایت کشورها این مسائل حل شود.

وی در خصوص انتخابات آتی پارلمان عراق گفت: امیدواریم این انتخابات در موعد مقرر و با حضور مردمی به خوبی برگزار گردد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها