عضو پارلمان مصر:

مصری ها به دنبال آینده بهتر در چارچوب انتخابات

مصری ها به دنبال آینده بهتر در چارچوب انتخابات
پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 - 08:06

الشرقيه (العالم)- نماينده مجلس مصر گفت: صف طولاني مردم براي شركت در انتخابات رياست جمهوري عامل خوش بيني به آينده كشور است.

احمد شحاته پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: ما در مرحله جديد از تاريخ مصر هستيم كه با مشاركت مردم در انتخابات بازنويسي مي شود اين در حالي است كه رييس جمهوري سابق انتخابات جعلي برگزار مي كرد و آرا را به خود اختصاص مي داد.
   
شحاته خاطر نشان كرد: روزي آمده است كه در آن مي بينيم رييس جمهوري آينده كشور در يك صف با مردم در برابر كميته انتخابات مي ايستد، چنين امري عامل خوش بيني زياد نسبت به آينده مصر است.
   
يك شهروند از همه افرادي كه جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز مردم، رييس جمهور خود را به شكلي دموكراتيك انتخاب نموده و نامزدهاي انتخابات با مردم در يك صف راي گيري بايستند، تقدير كرد.
   
فريد اسماعيل عضو هيات پارلماني حزب آزادي و عدالت شاخه سياسي اخوان المسلمين نيز در باره وضعيت آراي محمد مرسي نامزد انتخابات رياست جمهوري گفت: اين دوره، دوره مرسي، رفتار و منش وي است، چون نمي خواهد حق كسي را بگيرد و مانند ساير مردم در صف راي گيري مي ايستد.
   
مرسي نيز پس از راي دادن گفت: افتخار مي كنم كه جزو ملت و سرزمين مصر هستم، ما از منطقه الشرقيه حركت به سوي آينده را آغاز مي كنيم.
 
وي با تقدير از ملت مصر به خاطر حضور پرشور در انتخابات،افزود: عشق، برادري و وحدت، ضامن ثبات مصر بوده و با آن، فردا بهتر از امروز و امروز بهتر از ديروز خواهد بود.   
MKH-23-23:37

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها