بررسی راهبرد مقابله با اسرائیل در دیدار مقام فلسطینی با نصرالله

بررسی راهبرد مقابله با اسرائیل در دیدار مقام فلسطینی با نصرالله
چهارشنبه 27 دی 1396 - 10:45

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین از دیدارش با دبیرکل حزب‌الله در ۲ هفته پیش خبر داد و گفت: در این دیدار درباره استراتژی مقابله با رژیم صهیونیستی بحث و تبادل‌نظر شده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

«طلال ناجی» معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین فاش کرد دو هفته پیش با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله در بیروت دیدار کرده و نصرالله در این دیدار برای حرکت در مسیر هر طرح مقاومتی در راستای فلسطین اعلام آمادگی کرده است.

این مقام فلسطینی گفت که با سید حسن نصرالله درباره راهبرد مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل به صورت مشترک بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش فارس، وی در گفت‌وگو با شبکه «المیادین»، به برگزاری نشست شورای مرکزی «سازمان آزادیبخش فلسطین» (ساف) در خارج از اراضی اشغال‌شده فلسطین فراخواند و افزود، گروه‌هایی که نشست اخیر شورای مرکزی را تحریم کردند نشست‌های شورای ملی را نیز تحریم خواهند کرد.

ناجی در ادامه گفت اگر این نشست در خارج از اراضی اشغالی فلسطین برگزار شود همه گروه‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند.

ناجی خواستار تشدید انتفاضه و ایستادگی در مقابل تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا علیه قدس شد و افزود: باید موضعی جمعی علیه تمام کسانی که به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آورده‌اند، اتخاذ شود.

شورای مرکزی ساف در بیانیه پایانی نشست خود در هفته جاری، شورای مرکزی را به لغو شناسایی اسرائیل و توقف هماهنگی امنیتی با آن فراخواند.

پربیننده ترین خبرها