ديدگاه 1+5 با مذاكرات استانبول همخواني ندارد

غربی ها پاسخ صریحی به پیشنهادهای ایران نداده اند

غربی ها پاسخ صریحی به پیشنهادهای ایران نداده اند
پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 - 09:04

بغداد ( العالم ) - هيات ايراني از گروه 1+5 خواست به پيشنهاد روز چهارشنبه ، پاسخ دهد اما به دليل عدم پاسخ صريح نمايندگان غربي ترديد هايي در باره شرايط و نتايج ادامه گفت و گو ها بروز کرده است.

 نويد بهروز خبرنگار اعزامي شبكه خبري العالم به بغداد در گزارشی با اشاره به اینکه  فضاي حاكم بر دور دوم گفت وگوهاي هسته اي ايران و گروه پنج به علاوه يك نويدبخش نیست ، اين موضوع كه دور دوم گفت وگوها سرنوشت ساز باشد را بعيد دانست.

 

وی  افزود: علت آن است كه طرف هاي مذاكره كننده تاكنون حتي درباره برگزاري دور ديگر اين مذاكرات به توافق دست نيافته اند.

 

وی اظهارداشت : يشنهادهاي ارايه شده از سوي گروه پنج به علاوه يك نيز كافي نبوده و طرف ايراني را راضي نكرده و خواستار تعديل آن شده است.


ديدگاه 1+5 با مذاكرات استانبول همخاني ندارد

وي ادامه داد: تعديل های مورد نظر تهران آن است كه برگه پيشنهادي غرب مواردي فراتر از موضوع هسته اي ايران را در بر گيرد امري كه در گفت وگوهاي استانبول بر سر آن توافق حاصل شد.

خبرنگار العالم يادآور شد: جمهوري اسلامي ايران همچنين خواستار آن است كه پيشنهادهاي غرب با شيوه گام به گام كه در استانبول بر سر آن توافق حاصل شد، همسو باشد.
 
وي گفت: هيات ايراني معتقد است گروه پنج به علاوه يك با برنامه اي مشخص در مذاكرات حضور نيافته، شيوه اش با روح مذاكرات استانبول همخواني نداشته و ديدگاهي

روشن در باره این گفت و گوها ندارد.
 tt-24-11:47

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها