هلاکت 20 مزدور منصور هادی در درگیری با جنبش انصارالله یمن

هلاکت 20 مزدور منصور هادی در درگیری با جنبش انصارالله یمن
پنج‌شنبه 28 دی 1396 - 08:38

دست کم ۲۰ تن از نظامیان وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در درگیری با نیرو‌های کمیته‌های مردمی یمن در استان مرزی الجوف کشته شدند.

العالم - یمن

اسپوتینک -- یک منبع یمنی اعلام کرد نیرو‌های انصار الله روز چهارشنبه به مواضع نظامیان تحت امر منصور هادی در منطقه المهاشمه در حومه شهرستان «خب والشعف» واقع در استان الجوف حمله کردند.

وی افزود در این حمله دست کم ۲۰ تن از نظامیان وابسته به رئیس جمهور مستعفی یمن کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

این منبع نظامی تاکید کرد نیرو‌های انصار الله یمن دیروز همچنین به پایگاه نظامی نیرو‌های منصور هادی در منطقه الیتمه در شهرستان «خب و الشعف» حمله و یک خودروی نظامی آنان را منهدم کردند.

در همین حال پایگاه خبری وابسته به دولت مستعفی و فراری یمن اعلام کرد دو تن از فرماندهان میدانی نیرو‌های انصار الله در درگیری با نیرو‌های منصور هادی در منطقه الملیل در شهرستان کتاف کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌های به اصطلاح ائتلاف عربی تحت فرماندهی عربستان نیز محل تجمع و تجهیزات نظامی نیرو‌های انصارالله را در وادی آل ابو جباره و منطقه الفرع در کتاف بمباران کردند. در این حمله شماری از نیرو‌های انصارالله کشته و یا زخمی شدند.

از طرف دیگر یک منبع میدانی در استان البیضاء یمن اعلام کرد نیرو‌های انصار الله با حملات توپخانه‌ای شدید به مواضع نیرو‌های منصور هادی در منطقه «شبکه ناطح» شماری از آنان را کشتند و یا زخمی کردند.

پربیننده ترین خبرها